دسته محصول
سبد خرید 0
برندینگ دیجیتال اسب برنده صنعت خودرو

نام محصول

برندینگ دیجیتال


نام نویسنده

جواد نصیری


نام مترجم

-

انتشارات

نوآوران سینا


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

94


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786008534631


وزن

118


پیش گفتار

-

قیمت : 15000 تومان

برند سازی دیجیتال یکی از راه کارهای مؤثر برای فعالان حرفه‌ای این کسب‌وکار است تا با استفاده از شبکه اینترنت گام‌به‌گام به صورتی کاملاً حرفه‌ای و کیفی خدمات و محصولاتشان را معرفی کنند. تولیدکنندگان و برندهای مدعی کیفیت اگر در این حوزه به صورتی اصولی وارد نشوند و قدم‌های مؤثر برندارند، عرصه را برا....
برند سازی دیجیتال یکی از راه کارهای مؤثر برای فعالان حرفه‌ای این کسب‌وکار است تا با استفاده از شبکه اینترنت گام‌به‌گام به صورتی کاملاً حرفه‌ای و کیفی خدمات و محصولاتشان را معرفی کنند. تولیدکنندگان و برندهای مدعی کیفیت اگر در این حوزه به صورتی اصولی وارد نشوند و قدم‌های مؤثر برندارند، عرصه را برای فرصت‌طلبان و سودجویان غیرمتخصص باز گذاشته‌اند. استفاده از برندسازی دیجیتال و آشناسازی بیش تر مصرف‌کنندگان با این مقوله کمک بسیاری به گسترش برندها و تولیدکنندگان کیفی و ساخت تصاویر ذهنی کیفیت نزد مصرف‌کنندگان خواهند کرد. جای خوش وقتی است که این نیاز توسط آقای نصیری که یکی از فعالان و کارشناسان بخش بازاریابی و فروش قطعات خودرو هست به‌خوبی شناسایی‌شده است. امید است با دقت و تلاش منفعت فناوری‌های جدید در هر صنعت و کسب‌وکاری به‌خوبی شناخته‌شده و از آن بهره لازم گرفته شود.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !