دسته محصول
سبد خرید 0
خدمت به مشتری اساس موفقیت شغلی استراتژي‌ها فلسفه‌ها و تمرين‌هاي برنده شدن

نام محصول

خدمت به مشتری اساس موفقیت شغلی


نام نویسنده

رنه.ای.هنری


نام مترجم

دکترحمیدغلامی خالط آباد-دکترحمیدمنصورفر-میلاد مظفری نژاد

انتشارات

نوآوران سینا


سال چاپ

94


تعداد صفحه

156


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786006699776


وزن

180


پیش گفتار

-

قیمت : 10000 تومان

بسياري از كمپاني‌ها، سازمان‌ها و مؤسسات بابت خدمات مشتريان خود، به خويشتن مي‌بالند؛ اما، متأسفانه در بسياري از موارد، اين تنها يك لفاظي است. سال‌هاست كه خدمت به مشتري رو به كاهش نهاده است، نه تنها به خاطر نسل جديدي از مشتريان كه نه انتظار و نه تقاضاي يك سرويس عالي را دارند، بلكه به خاطر اين‌كه ب....
بسياري از كمپاني‌ها، سازمان‌ها و مؤسسات بابت خدمات مشتريان خود، به خويشتن مي‌بالند؛ اما، متأسفانه در بسياري از موارد، اين تنها يك لفاظي است. سال‌هاست كه خدمت به مشتري رو به كاهش نهاده است، نه تنها به خاطر نسل جديدي از مشتريان كه نه انتظار و نه تقاضاي يك سرويس عالي را دارند، بلكه به خاطر اين‌كه بسياري از مديرعامل‌هاي شركت‌ها، امروزه نمي‌دانند چگونه خدمت عالي ارائه كنند. در بسياري از كسب و كارها، خدمت به مشتري واژه‌اي است بيگانه و در بسياري ديگر واژه‌اي زائد، پر تكرار و خجالت‌آور است. و كميسيون تجارت فدرال نيز نمي‌تواند توبيخ و تحريم‌هايي را عليه كساني كه به اشتباه و گمراهانه ادعاي بهترين خدمت به مشتري را دارند اعمال كند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !