دسته محصول
سبد خرید 0
آموزش تحلیل استراتژیک شرکت،بازار و مشتریان -

نام محصول

آموزش تحلیل استراتژیک شرکت،بازار و مشتریان


نام نویسنده

:مهندس معصومه و دادی تقوی-دکتر شبنم و داد تقوی


نام مترجم

-

انتشارات

دیباگران تهران


سال چاپ

1397


تعداد صفحه

87


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786001249051


وزن

146


پیش گفتار

-

قیمت : 19000 تومان

آنچه در این کتاب خواهید آموخت : درک کاملی از شرکت شامل علت وجود کمپانی ، آینده نگری در شرکت و خواسته ها و ....... درک کامل از بازار شامل کسب و کار ها ، رویه ها ، محصولات ، مزایای رقابتی و ........... درک کاملی از مشتری همراه با تمرینات عملی این کتاب برداشت مولفین ا....
آنچه در این کتاب خواهید آموخت :

درک کاملی از شرکت شامل

علت وجود کمپانی ، آینده نگری در شرکت و خواسته ها و .......

درک کامل از بازار شامل

کسب و کار ها ، رویه ها ، محصولات ، مزایای رقابتی و ...........

درک کاملی از مشتری

همراه با تمرینات عملی

این کتاب برداشت مولفین از دوره های آموزشی thinking like a leader محصول شرکت لیندا میباشد که مفاهیم شرکت ، بازار و مشتریان را به صورت کاملا روان ارایه نموده و تمرینات عملی انتهای کتاب یادگیری مطالب را کاملا میسر ساخته است.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !