دسته محصول
سبد خرید 0
مدیریت دانش بازاریابی -

نام محصول

مدیریت دانش بازاریابی


نام نویسنده

فريبرز رحيم نيا-عليرضا حداديان


نام مترجم

-

انتشارات

نشرمرندیز


سال چاپ

1393


تعداد صفحه

228


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786001062698


وزن

326


پیش گفتار

-

قیمت : 11500 تومان

مديريت دانش، متشكل از فرايند خلق، اشتراك‌گذاري، بهره‌وري و اطلاعات در يك سازمان است. در واقع اين تعريف به رويكردي چندمنظوره براي ‌بكارگيري بهترين شيوه استفاده از دانش در راستاي دستيابي به اهداف سازماني اشاره دارد. كتاب حاضر، با نگاهي جديد به مديريت دانش براي فروش و بازاريابي، راهنمايي‌هاي عملي و....
مديريت دانش، متشكل از فرايند خلق، اشتراك‌گذاري، بهره‌وري و اطلاعات در يك سازمان است. در واقع اين تعريف به رويكردي چندمنظوره براي ‌بكارگيري بهترين شيوه استفاده از دانش در راستاي دستيابي به اهداف سازماني اشاره دارد. كتاب حاضر، با نگاهي جديد به مديريت دانش براي فروش و بازاريابي، راهنمايي‌هاي عملي و اجرايي راجع به مديريت دانش در محيط‌هاي فروش و بازاريابي را به همراه مطالعات موردي و بيان تجارب واقعي از سوي نويسندگان بيان مي‌دارد و به همين دليل به كتابي معيار براي بهره‌مندي متخصصان اين حوزه تبديل شده است. در اين كتاب ارزش واقعي هر نوع اقدامي براي مديران، مسئولان فروش و بازاريابي و مخاطبيني كه در پي ارتقا عملكرد شخصي خود هستند فراهم شده است تا با پياده‌سازي مطالب آن در كل سيستم، قادر به كسب منافع عملكردي مهمي براي سازمان خود باشند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !