دسته محصول
سبد خرید 0
برین فلوئنس 100 راه برای ترغیب و متقاعد کردن مصرف کنندگان با نورومارکتینگ

نام محصول

برین فلوئنس


نام نویسنده

راجر دولی


نام مترجم

فاطمه دهقان

انتشارات

ملائک


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

404


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786007958209


وزن

580


پیش گفتار

-

قیمت : 41900 تومان

آفرین به برین فلوئنس (نفوذ در ذهن) ممکن نیست همیشه بتوانید جذاب و تاثیرگذار باشید، پس این کتاب را بخوانید تا راه های بیشتری برای تسخیر قلب، ذهن و کارهای افراد فرا بگیرید. خیلی خوب است اگر همیشه پس تاکتیک هایتان کمی علم نهفته باشد. گای کاواساکی، مولف کتاب افسونگری راجر دولی با استفاده از جدید....
آفرین به برین فلوئنس (نفوذ در ذهن)
ممکن نیست همیشه بتوانید جذاب و تاثیرگذار باشید، پس این کتاب را بخوانید تا راه های بیشتری برای تسخیر قلب، ذهن و کارهای افراد فرا بگیرید. خیلی خوب است اگر همیشه پس تاکتیک هایتان کمی علم نهفته باشد.
گای کاواساکی، مولف کتاب افسونگری
راجر دولی با استفاده از جدیدترین تحقیقات در زمینه علوم اعصاب یعنی برین فلوئنس در کتاب جدیدو هوشمندانه خود، راهنمای خوبی برای چگونگی اداره ی یک شغل و پست سر گذاشتن رقبای کاری فراهم کرده است.
مارتین لیندستروم، نویسنده کتاب خرید شناسی

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !