دسته محصول
سبد خرید 0
از ریشه تا رنگ راهکارهای موفقیت بی چون و چرا در بازار امروز

نام محصول

از ریشه تا رنگ


نام نویسنده

مهرناز غفاری


نام مترجم

-

انتشارات

بازاریابی


سال چاپ

1397


تعداد صفحه

148


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786006982908


وزن

180


پیش گفتار

-

قیمت : 14000 تومان

"از ريشه تا رنگ؛ راهكارهاي موفقيت بي‌چون‌وچرا" كتابي است آسان‌خوان براي آنهايي كه علاقه‌مندند كاروكسب‌شان را رونق بخشند. به نوشته‌ي مؤلف، "اين كتاب براي هر كسي كه به نوعي با بازار و كسب‌وكار سروكار دارد، مفيد و قابل اجراست. اما اگر قرار باشد بخوانيد و به نكاتي كه در اين كتاب گفته مي‌شود، عمل نك....
"از ريشه تا رنگ؛ راهكارهاي موفقيت بي‌چون‌وچرا" كتابي است آسان‌خوان براي آنهايي كه علاقه‌مندند كاروكسب‌شان را رونق بخشند.
به نوشته‌ي مؤلف، "اين كتاب براي هر كسي كه به نوعي با بازار و كسب‌وكار سروكار دارد، مفيد و قابل اجراست. اما اگر قرار باشد بخوانيد و به نكاتي كه در اين كتاب گفته مي‌شود، عمل نكنيد، مطمئن باشيد تنها وقت خود را هدر داده‌ايد."
به نظرم بارها با اشخاص و اطرافيان‌مان روبه‌رو شده‌ايم كه نزد پزشك مي‌روند، داروها را تهيه مي‌كنند، اما داروها را مطابق تجويز پزشك معالج مصرف نمي‌كنند، ولي انتظار بهبودي دارند! قرار نيست با مطالعه‌ي اين كتاب و يا كتاب بزرگان بازاريابي و فروش، كاروكسب‌مان رونق بگيرد. افزون بر آن، با اقدام هوشمندانه و در زمان مناسب است كه مي‌توانيم كاروكسب‌مان را رونق بخشيم.
علاقه‌مندم خوشحالي‌ام را از اين كتاب و ساير كتابهايي كه از سوي نويسندگان ايراني در جامعه منتشر شده است، ابراز كنم. تا سالها پيش صرفاً كتابهاي برايان تريسي و... با ترجمه‌هاي متنوع در دسترس بود كه گاه لغزشهاي ترجمه سبب شده بود تا دقيقاً منظور نويسنده مشخص نباشد. اكنون اهالي بازاريابي اين جسارت را پيدا كرده‌اند كه دست به قلم بشوند، از آنچه آموخته‌اند، از آنچه تجربه كرده‌اند، و از تجربه‌ي ديگران ديده يا شنيده‌اند، در قالب و قامت كتاب نوشته و منتشر كنند. ويژگي اصلي اين كتابها نيز در "نسخه بودن" آنها است. چرا كه قرار نيست تئوريها بازگو شوند. بدين رو خواننده به‌سرعت و سهولت، زود، تند، سريع از راهكاري آگاه مي‌شود. بسته به تجربيات پيشين‌اش، اين راهكار را مي‌پسندد و به‌كار مي‌اندازد، يا ترجيح مي‌دهد كه به تجربه‌ي خودش از اين راهكار، استفاده نكند.
جاي‌جاي اين كتاب برآمده از داناييها و آموخته‌هاي بزرگان بازاريابي است بي‌آنكه ضرورتي باشد تا نامي برده شود. از اين رو خواننده مي‌تواند بدون فرازونشيب، متنها و عبارتها را خوانده و جلو برود. البته نويسنده بر آن شده تا آنچه را خوانده و يا تجربه كرده، و يا از تجربه‌ي بزرگان ديده و شنيده، در قالبي تازه با سبك و سليقه‌ي ايراني خودش عبارت‌پردازي كند.
نويسنده برخلاف عرف رايج كتابها، گاه با به‌كار بردن و تكرار واژگاني نظير "دوستانم" برآن شده است تا خواننده احساس كند كه روي سخن مؤلف كتاب كاملاً با خود اوست - يعني خواننده‌ي كتاب. چنين تدابيري همه و همه بر آن است تا خواننده، بيش از پيش احساس صميميت كند و براي به‌كارگيري دستورالعمل، تدابير، راهكار، توصيه‌ها و پيشنهادها، به فكر اقدام باشد. در غير اين‌صورت، مطالعه‌ي صرف نمي‌تواند كاروكسب را از بحرانها نجات بخشد يا كاروكسبي را رونق بخشد. گو آنكه همين دانستنيها نيز مي‌تواند به مرور زمان، قدرت برانگيختگي فرد را براي تحرك مهيا سازد. دست‌كم مي‌دانيم، بهتر است اقدام كنيم و دانسته‌ها را به كمك بگيريم.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !