سبد خرید 0
بازی برد راه کارهای دستیابی به استراتژی برد

نام محصول

بازی برد


نام نویسنده

ای .جی-لافلی-راجر مارتین


نام مترجم

سید جلال حسینی

انتشارات

آریانا قلم


سال چاپ

1393


تعداد صفحه

224


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786006227048


وزن

330


پیش گفتار

-

قیمت : 13800 تومان

آیا استراتژی‌هایتان به نتیجه نمی‌رسد؟ این مسئله فقط برای شرکت شما رخ نمی‌دهد، حتی شرکت بزرگی مانند پی‌اندجی نیز با این مشکل روبرو بوده است، اما آنچه این شرکت را به جایگاه امروزی‌اش رسانده، بازی کردن به شیوۀ برنده‌هاست. فلسفۀ برد چندان پیچیده نیست، نگرش برنده‌ها نسبت به دستیابی به استراتژی مشابه....
آیا استراتژی‌هایتان به نتیجه نمی‌رسد؟
این مسئله فقط برای شرکت شما رخ نمی‌دهد، حتی شرکت بزرگی مانند پی‌اندجی نیز با این مشکل روبرو بوده است، اما آنچه این شرکت را به جایگاه امروزی‌اش رسانده، بازی کردن به شیوۀ برنده‌هاست. فلسفۀ برد چندان پیچیده نیست، نگرش برنده‌ها نسبت به دستیابی به استراتژی مشابه است و اگر قصد دارید یکی از برنده‌ها باشید، باید این نگرش را یاد بگیرید. بازیِ برد با طرح مثال‌های متنوعی از شرکت پی‌اندجی راهنمای خودآموزی برای دستیابی به استراتژی برد است. بازیِ برد فرصتی برای همراه شدن با مدیرعامل و مشاور استراتژی پی‌اندجی و فراگیری هنر دستیابی به استراتژی برد از زبان آنهاست.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید