دسته محصول
سبد خرید 0
ده گونه نوآوری -

نام محصول

ده گونه نوآوری


نام نویسنده

لری کیلی-رایان پیکل-برایان کوئین-هلن والترز


نام مترجم

بابک وطن دوست-رضا قنبرزاده میاندهی-سینا فخارمنش

انتشارات

آریانا قلم


سال چاپ

1397


تعداد صفحه

264


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

بیاضی


شابک

9786007677438


وزن

500


پیش گفتار

-

قیمت : 44000 تومان

سفر ما در این کتاب ده گونه نوآوری یک دوره آماده سازی طولانی را پشت سر گذاشته است. به طور خلاصه می توان گفت که این کتاب حاصل کدگذاری ، ساختاردهی و ساده سازی سه دهه کار در شرکت مشاوره دوبلین- که من نیز یکی از بنیانگذارانش بودم - واقع در شیکاگو بوده است که در این مدت، همراهی روش شناس نامی حوزه طر....
سفر ما در این کتاب
ده گونه نوآوری یک دوره آماده سازی طولانی را پشت سر گذاشته است. به طور خلاصه می توان گفت که این کتاب حاصل کدگذاری ، ساختاردهی و ساده سازی سه دهه کار در شرکت مشاوره دوبلین- که من نیز یکی از بنیانگذارانش بودم - واقع در شیکاگو بوده است که در این مدت، همراهی روش شناس نامی حوزه طراحی جی دوبلین را به همراه داشته است. دوبلین از زمان شروع به کارش در سال ۱۹۸۰ همواره یک سوال سهل ممتنع را می پرسید: «چه باید کرد تا نوآوری به جای شکست، به موفقیت بینجامد؟» در طول سال ها ما سه بعد مهم را در سفر چالشی خود دنبال کرده ایم. ما یک بعد نظری داشته ایم که در آن به دنبال جواب های واقعی برای سؤالات سخت درباره نوآوری بوده ایم. سؤال های ساده ولی حیاتی ای از قبیل: «آیا طوفان مغزی کارگشاست؟ (که درواقع نیست) و نیز سؤال های عمیق و نظام مندی از قبیل: «چگونه می توانید تشخیص دهید که مشتری چه می خواهد، درحالی که خودش هم آن را نمیداند؟» بعد دوم بعد آکادمیک بوده است، چرا که بسیاری از ما اساتید عضو هیئت علمی دانشکده طراحی دانشگاه شیکاگوت هستیم و این مسئله باعث شده است تا مجبور باشیم ایده های خود را به صورت قاعده مند و متمایزی به جوانان هوشمند ارائه دهیم. درنهایت، بعد سوم در ارتباط با کاربرد است. در این بعد ما روش های خود را برای بسیاری از شرکت های بزرگ و پیشتاز جهانی و همچنین شرکت های نوپایی که در صدد تبدیل شدن به شرکت های پیشتاز آینده بودند، به کار گرفتیم. شرکت مشاوره دوبلین از همان ابتدای آغاز به کارش، شرکتی چند رشته ای بود که ترکیب بی معنایی از علوم اجتماعی، فناوری، استراتژی، علوم کتابخانه ای و طراحی را به کار می گرفت و همواره در تلاش بوده است که تحلیل - شکستن موارد چالشی به عناصر ریزتر را با ترکیب - ساختن موارد جدید- درهم آمیزد. به طورکلی، فکر میکنیم که هر تلاش تأثیرگذاری در حوزه نوآوری به هر دوی آنها هم تجزيه و هم ترکیب احتیاج دارد. قلب این کتاب حول یکی از اکتشافات بنیادین دوبلین قرار گرفته است: ده گونه نوآوری متفاوت از یکدیگر وجود دارد و همواره نیز وجود داشته است که نیاز است با برخی ملاحظات با یکدیگر هماهنگ شوند تا بتوانند نوآوری تغییردهنده ای را به وجود آورند. اگر با این کتاب همراه شوید، به زودی به آن خواهید رسید. چیزی که درحال حاضر باید بدانید، این است که این یک کشف ساده نیست. در کنار این چارچوب ، به این موضوع خواهیم پرداخت که چطور می توانید این مسیر نوآوری را با استفاده از پروتکل ها و فرایندهای قدرتمندتر به شیوه بهتری طی کنید.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !