دسته محصول
سبد خرید 0
انقلاب بازاریابی در سیاست آموزه هایی در مورد بازاریابی موثر از کمپین های اخیر ریاست جمهوری آمریکا

نام محصول

انقلاب بازاریابی در سیاست


نام نویسنده

بروس آی. نیومن


نام مترجم

شهاب طلایی شکری-مهدی عبدالحمید

انتشارات

بازاریابی


سال چاپ

1397


تعداد صفحه

216


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786006982878


وزن

315


پیش گفتار

-

قیمت : 35000 تومان

به واقعيت سياست خوش آمديد: جاي هيچ عذر و بهانه‌اي در صبح روز بعد از انتخابات نيست. روزي است كه بايد آن را همه‌چيز يا هيچ‌چيز بناميم. يك جناح مشغول انداختن فرش سرخ است و جناح ديگر مشغول بازپس دادن اسباب و اثاثيه‌ي اجاره‌اي اتاق تيره و دودي مبارزه‌ي انتخاباتي خود. يك جناح وارد كاخ سفيد مي‌شود و د....
به واقعيت سياست خوش آمديد: جاي هيچ عذر و بهانه‌اي در صبح روز بعد از انتخابات نيست.
روزي است كه بايد آن را همه‌چيز يا هيچ‌چيز بناميم. يك جناح مشغول انداختن فرش سرخ است و جناح ديگر مشغول بازپس دادن اسباب و اثاثيه‌ي اجاره‌اي اتاق تيره و دودي مبارزه‌ي انتخاباتي خود. يك جناح وارد كاخ سفيد مي‌شود و ديگري از كاخ سفيد خارج مي‌شود.
مطلب مانند روز روشن است؛ "شما يا برنده مي‌شويد و يا مي‌بازيد." اگر بتوانيد 4999 درصد آرا را به دست آوريد، باز هم بازنده هستيد. هنگامي كه يك برنامه‌ي كاروكسبي، اهداف خود را گم مي‌كند، مي‌شنويد كه: سال بدي بود. به دليل هواي بدي كه در زمستان داشتم، و غيره و غيره.
در سياست جاي اين حرفها نيست؛ يا مي‌بريد يا مي‌بازيد. پيروزي شيرين است، ولي اين طعم تلخ شكست است كه هيچ‌گاه فراموش نخواهيد كرد.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !