دسته محصول
سبد خرید 0
خدمات مشتری راهنمای راه اندازی و مدیریت فروشگاه

نام محصول

خدمات مشتری


نام نویسنده

سید جواد موسوی


نام مترجم

-

انتشارات

ویراستاران


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

212


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786009642359


وزن

240


پیش گفتار

-

قیمت : 28000 تومان

خدمات مشتریان مجموعه فعالیت ها و برنامه هایی است که خرده فروشها انجام میدهند تا تجربه خرید را دلپذیرتر کنند. این فعالیت ها ارزش خدمات مشتریان را نسبت به کالا و خدماتی که می خرند افزایش میدهند. ارائه خدمات با کیفیت برای خرده فروشها دشوار است. تولید خودکار، کیفیت بیشتر کالاها را مشابه هم کرده است.....
خدمات مشتریان مجموعه فعالیت ها و برنامه هایی است که خرده فروشها انجام میدهند تا تجربه خرید را دلپذیرتر کنند. این فعالیت ها ارزش خدمات مشتریان را نسبت به کالا و خدماتی که می خرند افزایش میدهند. ارائه خدمات با کیفیت برای خرده فروشها دشوار است. تولید خودکار، کیفیت بیشتر کالاها را مشابه هم کرده است. اما کیفیت خدمات خرده فروشی ممکن است فروشگاه به فروشگاه و داخل یک فروشگاه، از نماینده فروش به نماینده فروش دیگر تفاوت چشمگیری داشته باشد. خرده فروشها به سختی می توانند عملکرد کارکنانی را که خدمات ارائه میدهند، کنترل کنند؛ زیرا آنها ماشین نیستند که بتوان برنامه ریزی شان کرد. نمایندگان فروش هم، روزهای بد و خوب دارند؛ بنابراین ممکن است به یک مشتری خدمات بسیار عالی و به مشتری بعدی خدمات ضعیفی ارائه بدهند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !