دسته محصول
سبد خرید 0
151 ایده سریع تبلیغات ، بدون اینکه پول زیادی خرج کنید -

نام محصول

151 ایده سریع تبلیغات ، بدون اینکه پول زیادی خرج کنید


نام نویسنده

جین جواچیم


نام مترجم

بابک حاجیان

انتشارات

چاپ و نشر بازرگانی


سال چاپ

1397


تعداد صفحه

165


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789644686306


وزن

260


پیش گفتار

-

قیمت : 22000 تومان

تمام ایده های این کتاب ، امتحان شده و درست می باشد. آن ها نتیجه سال ها آزمون و خطا، درشرکت های مختلف می باشند و توسط افرادی با سالها تجربه، بدست آمده اند. این ایده ها برای کمک به برنامه های تبلیغاتی شما پیشنهاد می شوند تا کسب و کار خود را سودآور کنید، و همچنین به شما کمک میکند تا کار خود را هوشم....
تمام ایده های این کتاب ، امتحان شده و درست می باشد. آن ها نتیجه سال ها آزمون و خطا، درشرکت های مختلف می باشند و توسط افرادی با سالها تجربه، بدست آمده اند. این ایده ها برای کمک به برنامه های تبلیغاتی شما پیشنهاد می شوند تا کسب و کار خود را سودآور کنید، و همچنین به شما کمک میکند تا کار خود را هوشمندانه ترا ، و نه سخت تر انجام دهید.
این کتاب ایده هایی دارد که کمک میکند تا هزینه های خود را کاهش دهید و سودآوری خود را از زوایای مختلف افزایش دهید که شامل تبلیغات عمومی، بازاریابی مستقیم، بازاریابی، تبلیغ و حتی ایده های زبانی می شود.
کل کتاب را بخوانید و ایده هایی که با کار، برنامه و فکر شما مرتبط هستند را علامت بزنید؛ برای هر موضوع از رنگ متفاوتی استفاده کنید.
ایده ها را مرتب کنید و درباره آن هایی که در حال حاضر انجام می دهید، با کارکنان خود گفتگو کنید. چیزی که امکان پذیر است را به کار ببرید و بقیه را برای تبلیغات در آینده نگه دارید. فهرستی از ایده هایی که قصد استفاده از آنها را در مسیر کاری خود دارید، تهیه کنید؛ با رنگ، آنها را کدگذاری کنید و آنها را میان کارکنان خود به منظور بدست آوردن بازخورد، پخش کنید.
هر سه ماه، کتاب را دوباره بخوانید، ایده های جدیدی را علامت گذاری کنید. شما ممکن است دستورالعمل های جدیدی را برای تبلیغات خود پیدا کنید که همانطور که به رشد و تغییر ادامه میدهید برای کسب و کار شما .

اگر شما در حال خواندن این کتاب هستید، احتمالا در حال راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی هستید یا فکر راه اندازی یکی از این واحدها را در سر دارید. یا شاید کمپین تبلیغاتی شما نتیجه نمیدهد؛ شاید فکر میکنید که بهترین توافق تنها زمانی اتفاق می افتد که تبلیغات بزرگی انجام شود. آیا ایده راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی موفق، می تواند کمی سخت باشد؟ اگر شما مؤسس شرکت هستید، بنابراین احتمالا شما در کاری که انجام میدهید تخصص دارید،اما درباره تبلیغات، اطلاعات خیلی زیادی ندارید. این کتاب همه موارد اساسی را آموزش نمیدهد، اما مانند یک برگه ای که پر از نکات خوب است، بدون شک به شما کمک میکند که بیشتر برنده باشید تا بازنده.
تبلیغات برای حفظ جایگاه کسب و کار شما در بالاترین قسمت ذهن مشتریان، ضروری می باشد. بدون تبلیغات قرارگیری در بالاترین بخش رقابت، سخت است. مهم ترین نکته برای جلو بردن کار این است که شما باید در همه زمانها تبلیغات خود را ارزیابی کنید. تبلیغات سخت نیست، بلکه زمان بر است، زمانی برای ارزیابی، برنامه ریزی و زمانی برای فکر کردن درباره اینکه چطور تا جایی که می توانید پول خود را گسترش دهید. این کتاب به شما کمک میکند تا تبلیغات خود را با حداقل مقدار پول، مؤثر وسودآور کنید.
بنابراین، همزمان با خواندن این کتاب ، ایده های سریع را در پوشه های مختلفی بگذاريد تا در زمان درست، استفاده کنید. درباره آنها بحث کنید و آنها را امتحان کنید. هر چند ماه یکبار آنها را بازبینی کنید تا ببینید آیا شما میتوانید به ایده سريع بعدی در لیست خود عمل کنید. سپس، این کتاب را دوباره بخوانید و ایده های جدیدی را انتخاب کنید تا شما را به سطح بعدی ببرد.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !