دسته محصول
سبد خرید 0
مدیریت فروش رمز سودآوری بالا در هر کسب و کار

نام محصول

مدیریت فروش


نام نویسنده

برایان تریسی


نام مترجم

فریبا یاوری

انتشارات

فرا


سال چاپ

1397


تعداد صفحه

128


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786006092485


وزن

165


پیش گفتار

-

قیمت : 12500 تومان

بسیاری از مدیران برتر بزرگ‌ترین شرکت‌ها، از حرفه مدیریت فروش ترقی کرده و در جهانِ رقابتی فروش شهرت یافته‌اند. فرد صبور و ماهر در روابط انسانی می‌تواند کارکنان فروش و فروشندگان را مدیریت و نظارت کند. یک مدیر فروش باید هم‌زمان دوست، مشاور مورد اعتماد، فرمانده‌ای سخت‌گیر و مدیری کار‌محور و اثرگذا....
بسیاری از مدیران برتر بزرگ‌ترین شرکت‌ها، از حرفه مدیریت فروش ترقی کرده و در جهانِ رقابتی فروش شهرت یافته‌اند.
فرد صبور و ماهر در روابط انسانی می‌تواند کارکنان فروش و فروشندگان را مدیریت و نظارت کند.
یک مدیر فروش باید هم‌زمان دوست، مشاور مورد اعتماد، فرمانده‌ای سخت‌گیر و مدیری کار‌محور و اثرگذار باشد.
بیش‌تر مشکلات مدیران فروش در مرحله نخست، ناشی از فروشندگان نامناسب می‌باشد.
مهم‌ترین وظیفه یک مدیر فروش، انتخاب، جلب و استخدام فروشنده‌های خوب است.
هرچه در ابتدای استخدام فرد وقت بیش‌تری صرف کنید، زمان لازم برای آموزش، تربیت، مدیریت، ایجاد انگیزه و سرپرستی داوطلب پس از شروع به کار، کوتاه‌تر خواهد بود.
شرکت‌های پرسود، فروشندگان جدید را پیش از آغاز به کار، شش تا دوازده هفته و گاهی بیش‌تر آموزش می‌دهند.
هر حرف یا عملی که منجر به اعتماد به نفس و احترام فروشندگان به خودشان بشود، حس ارزشمندی، اشتیاق و توانمندی آن‌ها را در برابر مشتری افزایش خواهد داد.
یک کلام یا نگاه منفی شما می‌تواند سودمندی فرد را برای کل روز کاهش دهد. در نقش مدیر فروش، همیشه مثبت و حامی باشید.
مهم‌ترین کار در فروش، تماس تلفنی یا رو در رو با مشتریان خوب و احتمالی است. وظیفه شما به عنوان مدیر فروش این است که اطمینان یابید فروشندگان زمان بیش‌تری را صرف این امور می‌کنند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !