دسته محصول
سبد خرید 0
تجارت مصرف کننده با مصرف کننده C2C

نام محصول

تجارت مصرف کننده با مصرف کننده


نام نویسنده

مریم نیک نژاد-فاطمه رستمی


نام مترجم

-

انتشارات

آمه


سال چاپ

1393


تعداد صفحه

86


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786006242385


وزن

109


پیش گفتار

-

قیمت : 5000 تومان

بدون تردید استفاده از اینترنت و کسب و کارهای حاصل از این فناوری، موجب بروز تحولاتی تازه در تجارت و مفاهیم مرتبط با آن شده اند. از جمله این تحولات، تغییرات عمیقی است که در روابط اقتصادی بین اشخاص، شرکتها و دولتها به وجود آمده، به طوری که پدیده ای به نام کسب و کار الکترونیکی و تجارت الکترونیکی ر....

بدون تردید استفاده از اینترنت و کسب و کارهای حاصل از این فناوری، موجب بروز تحولاتی تازه در تجارت و مفاهیم مرتبط با آن شده اند. از جمله این تحولات، تغییرات عمیقی است که در روابط اقتصادی بین اشخاص، شرکتها و دولتها به وجود آمده، به طوری که پدیده ای به نام کسب و کار الکترونیکی و تجارت الکترونیکی را مطرح ساخته است. تجارت الکترونیکی از نمودهای انقلاب فناوری اطلاعات و ارتباطات در زمینه اقتصاد است. این سبک از تجارت به دلیل مزایا و منافع بیشماری که برای بشر داشته به سرعت در حال گسترش می باشد، چرا که بسیاری از محدودیت های تجارت سنتی را از پیش رو برداشته و نه تنها فرم و شکل ظاهری تجارت سنتی، بلکه محتوای تجارت را نیز دستخوش تغییرات نموده است. تجارت الکترونیکی براساس معیارهای متفاوت، شکلهای گوناگونی به خود می گیرد. از جمله این معیارها عوامل درگیر در تجارت هستند که موجب شکل گیری مدل های متفاوتی از این تجارت می شوند. یکی از مدل های تجارت الکترونیکی که بر این اساس شکل گرفته است تجارتمصرف کننده با مصرف کننده می باشد و به تجارت های ساده شخصی اطلاق می شود که به صورت فردی بین مصرف کنندگان انجام می گیرد. این نوع تجارت الکترونیکی با رشد بازارها و حراج های الکترونیکی به وجود آمده، به خصوص در صنایعی که بنگاه های تجاری می توانند آنچه را که میخواهند از بین انواع محصولات به حراج بگذارند. در واقع در این مدل، مزایده ها و مناقصه های کالا ازطریق اینترنت انجام می گیرد. این نوع تجارت، مانند نیازمندیهای طبقه بندی شده یک روزنامه و یا شبیه به یک دکه در بازار دست دوم یا سمساری است. ایده اصلی مدل تجارت مصرف کننده با مصرف کننده این است که مصرف کنندگان با یکدیگر بدون واسطه به خرید و فروش بپردازند. ضمنا به دلیل ناچیز بودن هزینه تبلیغات در اینترنت، استفاده از این مدل توسط کاربران اینترنتی جهت فروش کالاهای خود مورد توجه قرار گرفته است. رایج ترین فرم این نوع تجارت حراج های منطقه ای است که در آن محصولات به صورت زنده و آنلاین به مزایده گذاشته می شوند،بزرگترین نمونه تجارت مصرف کننده با مصرف کننده، ای بی می باشد.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !