دسته محصول
سبد خرید 0
تمام بازاریاب ها داستان تعریف می کنند! -

نام محصول

تمام بازاریاب ها داستان تعریف می کنند!


نام نویسنده

ست گادین


نام مترجم

قاسم سعادت

انتشارات

مهربان نشر


سال چاپ

1397


تعداد صفحه

290


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786004072550


وزن

300


پیش گفتار

-

قیمت : 32000 تومان

ما باور می‌کنیم که طعم شراب در یک گیلاس 20 دلاری بهتر از گیلاس یک دلاری است. ما باور می‌کنیم که کتانی 125 دلاری حس بهتری نسبت به کتانی 25 دلاری به ما می‌دهد. همان‌طوری که سِت‌ گادین شرح می‌دهد، بازاریاب‌های خوب در مورد ویژگی‌ها و یا حتّی مزایا صحبت نمی‌کنند. در مقابل، آن‌ها داستان تعریف می‌....

ما باور می‌کنیم که طعم شراب در یک گیلاس 20 دلاری بهتر از گیلاس یک دلاری است. ما باور می‌کنیم که کتانی 125 دلاری حس بهتری نسبت به کتانی 25 دلاری به ما می‌دهد.

همان‌طوری که سِت‌ گادین شرح می‌دهد، بازاریاب‌های خوب در مورد ویژگی‌ها و یا حتّی مزایا صحبت نمی‌کنند. در مقابل، آن‌ها داستان تعریف می‌کنند، داستانی که ما می‌خواهیم باورش کنیم؛ خواه واقعی باشد خواه نباشد. در دنیایی که بیشتر مردم انتخاب‌های نامحدودی دارند و زمان کافی برای آن‌ها ندارند، هر سازمان به عنوان یک بازاریاب است و بازاریابی تماماً در مورد داستان گفتن است.

بازاریاب‌ها زمانی موفّق می‌شوند که داستانی برای ما تعریف کنند. داستانی که با نگرش ما سازگار و جفت و جور باشد و ما جذب آن شویم و سپس، آن را برای دوستان خود نیز تعریف کنیم. به عنوان مثال، جارو برقی دایسون، آب معدنی فیجی یا آیپاد را در نظر بگیرید.

ولی مواظب باشید که: چنانچه داستان‌های شما نا معتبر و غیر قابل باور باشند، در واقع، از جایگاه «دروغ» به جایگاه «تقلب» منتقل شده‌اید. این درسی است که بازاریاب‌های تلفنی، شرکت‌های تولیدکننده سیگار و سیاستمداران کثیف به سختی آن را می‌آموزند.

تمام بازاریاب‌ها، داستان‌سُرا هستند. در این میان فقط بازنده‌ها، دروغ‌گو هستند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !