دسته محصول
سبد خرید 0
هر برند یک داستان چگونه با تولید محتوایی جذاب بر مخاطب تاثیر بگذاریم و در کسب و کار موفق شویم؟

نام محصول

هر برند یک داستان


نام نویسنده

هیثر پمبرتون لوی


نام مترجم

سعید محمدی-بهاره نوری

انتشارات

سیته


سال چاپ

1397


تعداد صفحه

130


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

جیبی


شابک

9786005253962


وزن

115


پیش گفتار

-

قیمت : 15000 تومان

هتر پمبرتون لوی، کارشناس بازاریابی محتوای استراتژیک. صدها مقاله به رشته ی تحریر دراورده و بیش از بیست عنوان کتاب با همکاری ناشران مهم کسب و کار از جمله نشر بیبلیوموشن، مک گروهيل و جان وایلی و سائز منتشر کرده است. مبرتون کارش را از روزنامه ی وال استریت ، روزنامه ی سیو، فایننشیال تایمز و سایر رو....

هتر پمبرتون لوی، کارشناس بازاریابی محتوای استراتژیک. صدها مقاله به رشته ی تحریر دراورده و بیش از بیست عنوان کتاب با همکاری ناشران مهم کسب و کار از جمله نشر بیبلیوموشن، مک گروهيل و جان وایلی و سائز منتشر کرده است. مبرتون کارش را از روزنامه ی وال استریت ، روزنامه ی سیو، فایننشیال تایمز و سایر روزنامه های معتبر دنیا شروع کرده و هم اکنون مشاور گارتنره شرکت تحقیقات جهانی آی تی و شرکت مشاوره ای است و به تولید و نشر سرمقاله برای پلت فرم محتوایی برندسازی و هوشمند تر با گارتنر می پردازد که به همان خوبی کتاب های تجارت و ارتباطات داخلی است. پمبرتون پیش از این، مؤسس گروه لوی و داستان اول می آید بوده است، در آن جا وی برنامه های بازاریابی محتوا و گسترش محتوا را برای مشتریان کسب و کارهای بزرگ، متوسط و کوچک و استارتاپ BB و B۲C مدیریت می کرد. به آخرین مقاله ای که خوانده اید یا سخنرانی که گوش داده اید فکر کنید. اگر یک پیام کلیدی را به یاد می آورید یک داستان متقاعدکننده را هم به یاد می آورید. این نکته از آن روست که بهترین محتوای کسب و کار با داستانی که مخاطب بدان توجه می کند شروع می شود نه با پیام برندی که می خواهد محصولش را به او بفروشد. در کتاب هر برند یک داستان هتر پمبرتون روش داستان اول می آید را شرح می دهد. نگاهی کاربردی که در آن تکنیک های روزنامه نگاری و داستان گویی را ترکیب می کند تا برندها بتوانند داستان هایی بگویند که توجه مخاطب را برانگیزد. بیشتر بازاریان برند میکوشند محتوایی خلق کنند که با آن محصول، خدمات با تکنولوژی خود را بفروشند. روش داستان اول می آید با این رویکرد محتوای معناداری از «لحظه های انسانی» می آفریند که مخاطب را واقعا مجذوب خود
می کند، این کتاب پر از مثال هایی از تجربه های کاری پمبرتون با برندهای مختلف است. کتابی که قدم به قدم شما را همراه می کند تا کشف کنید توجه مخاطب به چه چیزی جلب می شود و شما چگونه می توانید محتوای برندتان را در قالب داستان تولید کنید. در این کتاب پمبرتون الهام بخش شما می شود تا صدای متقاعدکننده ای ایجاد کنید که لحن برند و ارزش های آن را در بر داشته باشد و به شما کمک کند ایده هایتان را در قالب محتوایی داستان گونه و جذاب خلق کنید تا مخاطبان آن ها را بخوانند، دوست دارند و به اشتراک بگذارند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !