دسته محصول
سبد خرید 0
بازاری سازی آموزش عالی دانشجو به مثابه مصرف کننده

نام محصول

بازاری سازی آموزش عالی


نام نویسنده

مایک مالزورث-ریچارد اسکالیون-الیزابت نیکسون


نام مترجم

لیلا حسین زاده-هادی زمانی

انتشارات

وزارت علوم


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

454


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786008905028


وزن

495


پیش گفتار

-

قیمت : 23000 تومان

از اواخر دهه ۱۹۷۰، فرهنگ زندگی دانشگاهی با نهادینه شدن سیاست های بازاری سازی تحول یافته است. حداقل در ظاهر، دانشگاهها به طور فزاینده ای مدل مدیریتی شرکت های بخش خصوصی و به ویژه شرکتهای بخش عمومی را تقلید کرده اند. به این ترتیب دانشکده ها به مراکز هزینه بدل می گردند و رویه های خاص دانشگاه به تد....

از اواخر دهه ۱۹۷۰، فرهنگ زندگی دانشگاهی با نهادینه شدن سیاست های بازاری سازی تحول یافته است. حداقل در ظاهر، دانشگاهها به طور فزاینده ای مدل مدیریتی شرکت های بخش خصوصی و به ویژه شرکتهای بخش عمومی را تقلید کرده اند. به این ترتیب دانشکده ها به مراکز هزینه بدل می گردند و رویه های خاص دانشگاه به تدریج با تکنیک های مدیریتی جایگزین می شوند. فارغ از اینکه در مورد هزینه و فایده این تحولات چه فکر می کنیم، در هر صورت بازاری سازی واقعیتی است که دانشگاهیان باید با آن زندگی کنند. این مجموعه مقالات به این واقعیت می پردازد و چشم اندازهای مختلف انقلاب مدیریتی ایجادشده در دانشگاه را تصویر می کند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !