دسته محصول
سبد خرید 0
ماهنامه گزيده مديريت-شماره 206-دي ماه -

نام محصول

ماهنامه گزيده مديريت-شماره 206-دي ماه


کد کالا

101397


دسته بندی

ماهنامه گزیده مدیریت


وزن (گرم)

270


ناشر

فرا

تعداد صفحه

105

قیمت : 18000 تومان

سرسختی سازمانی نوشته توماس لی و آنجلا داک ورث ترجمه اسدالله ابویسانی و سعید ابویسانی سرسختی، ترکیبی از اشتیاق و پشتکار، موفقیت را در بسیاری از زمینه های طاقت فرسا پیش بینی می کند. مراقبت های سلامتی که سرسختی پزشکان و پرستارها زندگی بسیاری را نجات داده، یک نمونه بارز است. اما امروزه انجام مراقب....
سرسختی سازمانی نوشته توماس لی و آنجلا داک ورث ترجمه اسدالله ابویسانی و سعید ابویسانی
سرسختی، ترکیبی از اشتیاق و پشتکار، موفقیت را در بسیاری از زمینه های طاقت فرسا پیش بینی می کند. مراقبت های سلامتی که سرسختی پزشکان و پرستارها زندگی بسیاری را نجات داده، یک نمونه بارز است. اما امروزه انجام مراقبت عالی به اندازه ای پیچیده است که هیچ پزشکی به تنهایی نمی تواند از پس آن برآید. مراقبت عالی مستلزم این است که تیم های سرسخت هیچ گاه برای بهبود دست از تلاش برندارند و نهادها در سراسر سیستم ارائه دهندگان سرسختی نشان دهند. در این مقاله، داک ورث نویسنده کتاب پرفروش سرسختیه ولی، پزشک متخصص و رهبر مراقبت های سلامتی، مدلی جدید از سرسختی سازمانی در مراقبت های سلامت را توصیف می کنند. سرسختی سازمانی با استخدام افراد سرسخت (افرادی که به آنچه انجام می دهند عشق می ورزند، همواره به دنبال بهتر شدن هستند و در مقابله با موانع، بسیار با استقامت هستند) شروع میشود. اراده تزلزل ناپذیر آنها از یک سلسله مراتب هدف شفاف نشات می گیرد که در آن، اهداف کوتاه مدت، از یک هدف سطح بالا که به همه چیز جهت می دهد، حمایت می کنند. برای سرسخت بودن سازمان ها باید یک شفافیت مشابه در مورد اولویت ها داشته باشند و هدف سطح بالا و کارکنان آنها باید همسو شوند. اگر هر کس اشتیاقی جداگانه را دنبال کند، فرهنگ سرسختی شکل نخواهد گرفت. سازمان های سرسخت مراقبت های سلامتی که نویسندگان آنها را دیده اند (نظیر کلینیک مایو و کلینیک کلیولند) همگی «اول بیماران» را هدف غایی و نهایی خود قرار داده اند و از آن به عنوان راهنما برای هر تصمیم استفاده می کنند. به عنوان مثال، آنها همچنین کار می کنند تا سرسختی را با معین کردن انتظارات بالا پرورش دهند: منابع، حمایت و اعتمادی که افراد جهت یادگیری و رشد مستمر به آنها نیاز دارند را ارائه می دهند و قواعد اجتماعی نیرومندی که باعث پیشبرد سطح بالا می شوند را ایجاد می کنند. در حالی که ممکن است اهداف دیگر بخش های سازمان متفاوت باشند، اما آنها می توانند قواعدی که نویسندگان در این جا به صورت خلاصه بیان می کنند را جهت دستیابی به سرسختی به کار گیرند. |
رویکرد خوب بهتر بهترین برای قیمت گذاری نوشته رافی محمد ترجمه محمدرضا ادیب پور

شرکت ها اغلب سود خود را از طریق دادن تخفیفات به منظور جذب مشتریان حساس به قیمت و ناکامی در ایجاد دلیلی برای مشتریان سطح بالا جهت پرداخت و مصرف بیش تر محدود می سازند. یک پیشنهاد چندلایه می تواند از محصولات حداقلی
گزینه ی خوب برای جذب مشتریان جدید، از محصولات فعلی (گزینه ی بهتر برای شاد نگه داشتن مشتریان فعلی و از نسخه ی برتر پر از ویژگی (گزینه ی بهترین برای افزایش پرداخت مشتریانی که خواهان موارد بیشتر هستند، ساخته شود. البته که هیچ چیز جدیدی دربارهی این مفهوم وجود ندارد. به تفاوت میان بنزین های موجود در هر یک از جایگاههای سوخت و بسته های مختلف عرضه شده توسط تلویزیونهای کابلی فکر کنید. مثال هایی فراوان وجود دارد که در بالا تنها به دو مورد اشاره شد. با این وجود، بسیاری از شرکت ها و صنایع در پیاده سازی این رویکرد شکست می خورند. نویسنده ی این سطور که سالها به عنوان مشاور به شرکت ها در پیاده سازی رویکرد قیمت گذاری جی. بی.بی کمک کرده، در این جا به ارائه ی راهنمایی گام به گام جهت طراحی، آزمایش و راه اندازی این استراتژی می پردازد. مراحل کلیدی شامل شناسایی ویژگی «حائل» که مشتریان فعلی را از چرخش به سطوح پایین تر قیمتی به جای محصولات فعلی برحذر می دارد، انتخاب با دقت ویژگی ها و نام گذاری آنها برای مایز و ارزشی شفاف؛ قیمت گذاری با استفاده از نظرات خبرگان و متخصصین داخلی شرکت و در صورت امکان بهره گیری از حلیل متقارن و سایر روش های تحقیقات بازار است ک برنامه ی جی. بی.بی به خریداران کمک می کند متوجه ویژگی ها شوند و به این فکر کنند که کدام یک برایشان ارزشمند است.
به خود فرصت بده:
قدرت خوددلسوزی نوشته سرنا چن ترجمه سعيده رجائی هرندی
هنگامی که شکست در کارمان را تجربه می کنیم، تمایل داریم حالت تدافعی بگیریم و دیگران با خودمان را سرزنش کنیم. هیچ سخی مفید نیست. شانه خالی کردن از مسئولیت با گرفتن حالت تدافعی ممکن است مانع ناراحتی از شکست شود، اما باعث هزينه یادگیری می شود. به عبارت دیگر، سرزنش خود در لحظه ممکن است موجه باشد، اما این امر می تواند منجر به ارزیابی ا شتباه قابلیت هایمان شود که مانع توسعه فردی می شود

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !