دسته محصول
سبد خرید 0
تغییر اقیانوس آبی ماورای رقابت

نام محصول

تغییر اقیانوس آبی


نام نویسنده

دبلو چان کیم-رنه مابون


نام مترجم

حسین صفرزاده

انتشارات

مهربان نشر


سال چاپ

1397


تعداد صفحه

292


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786004072311


وزن

305


پیش گفتار

-

قیمت : 45000 تومان

از رقابت در بازار تا ایجاد بازار رهبران سازمانها اغلب این دو فرضیه اساسی را می پذیرند و به آن عمل می کنند. یکی از آنها این است که مرزهای بازار و شرایط صنایع ارائه شده است و شما نمی توانید آنها را تغییر دهید. شما مجبورید استراتژی های خود را براساس آنها بسازید. دیگری آن است که در این محیط ها مو....

از رقابت در بازار تا ایجاد بازار
رهبران سازمانها اغلب این دو فرضیه اساسی را می پذیرند و به آن عمل می کنند. یکی از آنها این است که مرزهای بازار و شرایط صنایع ارائه شده است و شما نمی توانید آنها را تغییر دهید. شما مجبورید استراتژی های خود را براساس آنها بسازید. دیگری آن است که در این محیط ها موفق شوند. سازمان باید میان متفاوت بودن و هزینه پایین تر انتخاب کند؛ می تواند مقدار بیشتری به مشتریان تحویل دهد در حالی که قیمت افزایش می یابد یا می تواند مقدار معقولی با هزینه پایین تر ارائه دهد. با وجود این حضور استراتژی به عنوان یک خصوصیت دیده می شود. آیا این چنین است؟ آیا سازمان ها می توانند بازارها و شرایط صنایعی که با آن روبه رو هستند شکل دهند. آیا سازمان ها می توانند استراتژی هایی ایجاد کنند که هزینه های کمتری در برداشته باشد.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !