دسته محصول
سبد خرید 0
نوآوری در قیمت گذاری نظریه های معاصر و تجربه های ایده ال

نام محصول

نوآوری در قیمت گذاری


نام نویسنده

آندریاس هینتر هوبر-استفان ام. لیوزو


نام مترجم

محسن نظری-عاطفه حصارکی

انتشارات

نگاه دانش


سال چاپ

1397


تعداد صفحه

488


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789641574071


وزن

680


پیش گفتار

-

بسیاری از ما هنگامی که کلمه "نوآوری را می بینیم و یا میشنویم، فورا یک مبحث فنی به ذهنمان می آید و انتظار نوآوری در محصول یا روش تولید را داریم. به عبارتی بیشتر "نوآوری سخت افزاری" در ذهن ها وجود دارد تا "نواوری نرم افزاری ". با توجه به تغییرات شدید در تکنولوژی بخصوص در حوزه تکنولوژی اطلاعات و ا....
بسیاری از ما هنگامی که کلمه "نوآوری را می بینیم و یا میشنویم، فورا یک مبحث فنی به ذهنمان می آید و انتظار نوآوری در محصول یا روش تولید را داریم. به عبارتی بیشتر "نوآوری سخت افزاری" در ذهن ها وجود دارد تا "نواوری نرم افزاری ".
با توجه به تغییرات شدید در تکنولوژی بخصوص در حوزه تکنولوژی اطلاعات و اینترنت، به نظر می رسد در حال حاضر "نوآوری محصول" تنها منبع مزیت رقابتی نمی باشد، بلکه "نوآوری در قیمت گذاری هم به عنوان منبعی مهم و تأثیر گذار در کسب مزیت رقابتی و سود آوری مطرح است.
نواوری در قیمت گذاری در همه سطوح "هرم قیمت گذاری از ایجاد ارزش گرفته تا ساختار قیمت و سنجه قیمت و ارتباطات قیمت و سطح قیمت در سال های اخیر برای بسیاری از سازمانها، منبع مهم مزیت رقابتی بوده و خواهد بود.
نواوری در قیمت گذاری باعث شده است که شرکت های بزرگ و سود آور مثل گوگل، اسکایپ، رایان ایر و ... به ظاهر قیمتی دریافت نمی کنند ولی به سودآورترین شرکت ها تبدیل شده اند و این به دلیل نوآوری در قیمت گذاری آنان می باشد. نوآوری در قیمت گذاری باعث شده است که دیگر هزینه، قیمت را تعیین نمی کند، بلکه این قیمت است که هزینه ها را تعیین می کند و بر طراحی محصول تأثیرگذار می باشد. نوآوری در قیمت گذاری، قیمت گذاری را از حالت صرف دفتری و حسابداری به سطوح بالای استراتژی سازمان ها ارتقا داده است. ا
هینتر هوبر و ليوزو از پژوهشگران معروف جهانی قیمت گذاری در سطح دانشگاهی و عملی دانش و تجربیات خود را در این کتاب با شما به اشتراک گذاشته اند. آنها در این کتاب بخوبی نشان داده اند که چگونه از مباحث روانشناسی و فناوریهای نوین و علوم دیگر و شاخه های دیگر مدیریت می توان در نوآوری استراتژی ها و تاکتیک های قیمت گذاری بهره برد، ضمن اینکه ملاحظه های لازم در بکارگیری کارای نوآوری های قیمت گذاری را نیز یادآوری مینمایند..
تحول در نوآوری های قیمت گذاری که در سالهای اخیر شروع شده، در سالهای پیش رو با تحولات فناوری و علوم دیگر شتاب بیشتری به خود خواهد گرفت. مدیرانی که هنوز تنها بر نوآوری محصول تأکید می نمایند و از نوآوری در قیمت گذاری غافل می مانند، این منبع مهم مزیت رقابتی را از دست خواهند داد.
اطمینان داریم مدیران ایرانی، مدیران زمان خود می باشند و با بکارگیری و خلق نوآوری در قیمت گذاری، همراه با نوآوری های دیگر، قادر به کسب مزیت رقابتی در دنیای به شدت رقابتی و با مصرف کنندگان متنوع و در حال تغییر، خواهند بود.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !