دسته محصول
سبد خرید 0
بهبود همکاری بازاریابی و فروش راهنمای گام به گام

نام محصول

بهبود همکاری بازاریابی و فروش


نام نویسنده

آویناش مالش-ویم بیمانس


نام مترجم

محمد نظریان-مهدی علی رحیمی-بهناز دانشمند

انتشارات

اندیشه احسان


سال چاپ

1397


تعداد صفحه

266


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786009960323


وزن

273


پیش گفتار

-

قیمت : 35000 تومان

این کتاب بر پایه هفت سال پژوهش نوشته شده که در طی آن با صدها نفر از کارکنان بازاریابی و فروش حاضر در سطوح متنوع سازمانی و همچنین چندین تن از مدیران ارشد اجرایی و مدیران ارشد عامل، مصاحبه کرده ایم. یافته های ما در قالب مباحثي با شاغلین در گروههای متمرکز و سمینارها، مورد بررسی و اصلاح قرار گرفته ا....
این کتاب بر پایه هفت سال پژوهش نوشته شده که در طی آن با صدها نفر از کارکنان بازاریابی و فروش حاضر در سطوح متنوع سازمانی و همچنین چندین تن از مدیران ارشد اجرایی و مدیران ارشد عامل، مصاحبه کرده ایم. یافته های ما در قالب مباحثي با شاغلین در گروههای متمرکز و سمینارها، مورد بررسی و اصلاح قرار گرفته است. شرکت هایی که در این کتاب مورد بررسی قرار گرفته اند طیف وسیعی از صنایع را شامل می شوند؛ از شرکت های کوچکی که به تازگی از منافع بازاریابی بهره برده اند گرفته تا ۱۰۰ شرکت بزرگ و شناخته شده آمریکایی که می بایست با تفاوت های مهم گروه های بازاریابی و فروش خود روبرو شوند. در نتیجه این کتاب رویکردی عملی و مدیریتی در رابطه با ابعاد وجوه مشترک بازاریابی - فروش را در اختیار شرکت های صنعتی می گذارد. مباحث و ابزارهای ارائه شده در این کتاب به مدیران کمک می کند تا درکی عمیق نسبت به این وجه مشترک مهم داشته باشند و برای آنها امکان استفاده از این بینش ها در جهت بهبود وجه مشترک بازاریابی - فروش را فراهم می نماید که این خود سبب یاری رساندن به آنها برای ایجاد ارزش برتر برای مشتریان می شود.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !