دسته محصول
سبد خرید 0
فلوشیپ تبلیغات و برندسازی پزشکی -

نام محصول

فلوشیپ تبلیغات و برندسازی پزشکی


نام نویسنده

محمد ظهره وند


نام مترجم

-

انتشارات

کلید آموزش


سال چاپ

1397


تعداد صفحه

160


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786002741790


وزن

186


پیش گفتار

-

قیمت : 45000 تومان

مردم به هنگام بیماری، بر اساس ۲ عامل تأثیرگذار، پزشک موردنظر خود را انتخاب میکردند: عامل اول مهارت و توانایی پزشک در تشخیص و درمان بیماریها عامل دوم نزدیک بودن مطب یا کلینیک به محل زندگی بیمار اما امروزه تکیه بر این دو عامل کافی نیست و اگر یک پزشک نسبت به تبلیغات و برندسازی شخصی بی تفاوت باشد، ....
مردم به هنگام بیماری، بر اساس ۲ عامل تأثیرگذار، پزشک موردنظر خود را انتخاب میکردند: عامل اول مهارت و توانایی پزشک در تشخیص و درمان بیماریها عامل دوم نزدیک بودن مطب یا کلینیک به محل زندگی بیمار
اما امروزه تکیه بر این دو عامل کافی نیست و اگر یک پزشک نسبت به تبلیغات و برندسازی شخصی بی تفاوت باشد، ممکن است علیرغم توانایی و تجربه بالا، تعداد مراجعین او متناسب با سطح توانایی های او نباشد. از طرفی تبلیغات پزشکی همانند شمشیر دو لبه است. اگر به طرز نادرستی اجرا شود نه تنها کمکی به پزشک نمی کند، بلکه هویت و آبروی پزشک را به شدت تخریب می کند. از آنجا که بسیاری از پزشکان با مشاوره گرفتن از افرادی که به تبلیغات در صنف پزشکی آشنایی ندارند، ضررهای جبران ناپذیری به اعتبار خود وارد می کنند، در این کتاب سعی کرده ام شما را با روشهای صحیح تبلیغات و برندسازی پزشکی آشنا کنم تا با اجرای راهکارهای مؤثر بتوانید در شناساندن توانایی های خود به مردم، موفق عمل کنید.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !