دسته محصول
سبد خرید 0
برندسازی تا رسیدن به اوج کارآفرینان هوشمند چگونه یک ایده‌ی کوچک را به یک برند بزرگ تبدیل می‌کنند؟

نام محصول

برندسازی تا رسیدن به اوج


نام نویسنده

کاترین کاپوتا


نام مترجم

خلیل جعفر پیشه

انتشارات

بازاریابی


سال چاپ

1393


تعداد صفحه

324


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786006982434


وزن

700


پیش گفتار

-

قیمت : 25000 تومان

کتاب برندسازی تا رسیدن به اوج تالیف کاترین کاپیتا و با ترجمه‌ی خلیل جعفرپیشه با پیشگفتاری از پرویز درگی از سوی انتشارات بازاریابی منتشر شد. خلیل جعفرپیشه، مترجم توانمندی است که پیش از این هم کتاب برندینگ عاطفی از وی از انتشارات بازاریابی منتشر شده بود. در دنیای کسب‌و‌کار و کارآفرینی، همه چیز....
کتاب برندسازی تا رسیدن به اوج تالیف کاترین کاپیتا و با ترجمه‌ی خلیل جعفرپیشه با پیشگفتاری از پرویز درگی از سوی انتشارات بازاریابی منتشر شد.
خلیل جعفرپیشه، مترجم توانمندی است که پیش از این هم کتاب برندینگ عاطفی از وی از انتشارات بازاریابی منتشر شده بود.

در دنیای کسب‌و‌کار و کارآفرینی، همه چیز با یک ایده آغاز می‌شود. به تحقیق پاشنه‌اشیل، و یکی از دلایل اصلی عقیم ماندن بسیاری از ایده‌های کسب‌وکار و کارآفرینی در کشور ما، عدم وجود دانش بازاریابی و برند در میان کارآفرینان است. امروزه بدون وجود مدیریت استراتژی برند، کسب و‌کار ارزش‌آفرین تحقق نخواهد یافت. زمانی که سفر کارآفرینی با سفر برندسازی همداستان می‌شوند، ایده‌های کوچک به پدیده‌های بزرگ تبدیل می‌شوند و برندسازی پیشران توسعه‌ در تمامی سطوح واقع خواهد شد.

کتاب برندسازی تا رسیدن به اوج برای آنهایی است که می‌خواهند کسب و‌کاری سرشار از الهام و احساس بنا کنند، اما فاقد دانش بازاریابی و برندسازی برای به ثمر نشاندن ایده‌ی خود، و تبدیل آن به یک برند بزرگ هستند.

کتاب « برندسازی تا رسیدن به اوج » به عنوان یک راهنمای کامل برندسازی با ارائه‌ی مفاهیم علمی در کنار داستانهای واقعی از دنیای برند یک راهنمای گام به گام در مسیر ساخت توامان برند کسب‌و کار و برند شخصی به شمار می‌رود. این کتاب به شما نشان خواهد داد که چگونه کسب‌وکار خود را از ابتدا در دل یک برند بنا کنید.

فهرست مطالب کتاب برندسازی تا رسیدن به اوج:

دیباچه: داستان من
فصل اول: ایده‌ی برنده چیست؟
فصل دوم: نقش کیمیاگری کارآفرین شناسه‌دار
فصل سوم: در جستجوی جایگاهی قدرتمند
فصل چهارم: ایجاد هویت شفاهی مخصوص برند
فصل پنجم: ایجاد ظاهر و احساس مخصوص برند
فصل ششم: برند مرا جولان بده
فصل هفتم: بازاریابی برند
فصل هشتم: فرهنگ سازمانی: یک تیم با یک رویا
فصل نهم: اهرم نفوذ شما چیست؟
فصل دهم: شبکه‌سازی: کار را از شبکه جدا کنید
فصل یازدهم: از ایده‌ی کوچک تا برند بزرگ

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !