دسته محصول
سبد خرید 0
مدیریت جبران خدمات -

نام محصول

مدیریت جبران خدمات


نام نویسنده

مایکل آمسترانگ


نام مترجم

رضا سید جوادین-بهروز پورولی-الهام جمالی پویا

انتشارات

کتاب مهربان


سال چاپ

1394


تعداد صفحه

472


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786007317983


وزن

680


پیش گفتار

-

قیمت : 22000 تومان

تشریح مبانی مدیریت جبران خدمات، تبیین محتوا، استراتژی و خط‌مشی آن، ارائه چارچوب مفهومی و عوامل روان‌شناختی دخیل در آن، بررسی انواع طرح‌های ارزیابی شغلی و ...، محورهای اصلی مورد بحث در این کتاب است. شاید یکی از مشکلات در برخی مؤسسه‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌ها این است که مدیران از هر رده‌ای به راه و ....
تشریح مبانی مدیریت جبران خدمات، تبیین محتوا، استراتژی و خط‌مشی آن، ارائه چارچوب مفهومی و عوامل روان‌شناختی دخیل در آن، بررسی انواع طرح‌های ارزیابی شغلی و ...، محورهای اصلی مورد بحث در این کتاب است.
شاید یکی از مشکلات در برخی مؤسسه‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌ها این است که مدیران از هر رده‌ای به راه و رسم جبران خدمات کارمندان چندان واقف نیستند. کتاب حاضر دست‌نامه‌ای عملی در زمینه رویکردهای مربوط به ارائه و مدیریت فرآیندها، خط مشی‌ها و استراتژی‌های جبران خدمات است که در راستای استانداردهای حرفه‌ای برای جبران خدمات کارمند است.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !