دسته محصول
سبد خرید 0
بازاریابی عمومی -

نام محصول

بازاریابی عمومی


نام نویسنده

مارشال پاسکونر-ژان پاترک ویلننو


نام مترجم

حسین نوروزی-فریده بهرامی-فاطمه بردباریان

انتشارات

کتاب مهربان


سال چاپ

1394


تعداد صفحه

348


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786004070263


وزن

494


پیش گفتار

-

قیمت : 26000 تومان

حوزه‌ی بازاریابی و ارتباطات در سال‌های اخیر برای سازمان‌های عمومی مدرن مهم شناخته شده است ولی به طور کلی تمرکز بر این موضوع حول ایجاد خروجی می‌چرخد و تمامی آنچه که پشت تجزیه و تحلیل‌ها و بازتاب‌های عمیق تأثیرات و محدودیت‌های آن‌ها است را رها می‌کند. این کتاب، با نگرشی کامل مفاهیم اصلی بازاریابی....
حوزه‌ی بازاریابی و ارتباطات در سال‌های اخیر برای سازمان‌های عمومی مدرن مهم شناخته شده است ولی به طور کلی تمرکز بر این موضوع حول ایجاد خروجی می‌چرخد و تمامی آنچه که پشت تجزیه و تحلیل‌ها و بازتاب‌های عمیق تأثیرات و محدودیت‌های آن‌ها است را رها می‌کند.
این کتاب، با نگرشی کامل مفاهیم اصلی بازاریابی و ارتباطات را با استفاده از رویکرد انحصاری و قاطعانه‌ی بخش عمومی، همراه با یک نگاه بین‌المللی واضح ارائه می‌دهد. امکانات و محدودیت‌های کاربری بازاریابی و ارتباطات، از جنبه‌های استراتژیک تا سؤالات قطعی‌تر در مورد ابزارها و اتخاذ آن‌ها مورد بحث قرار می‌گیرند و اگر واقعیات بخش عمومی کلید هر نوع ادراک از بازاریابی و ارتباطات باشند، صحنه‌ی بین‌المللی تنها زمینه‌ی ممکن برای انجام این کار است. با پشتیبانی تعداد زیادی از طرح‌های آموزشی، مدیریت بازاریابی و ارتباطات در بخش عمومی یک منبع کلیدی برای تمامی دانشجویان، مجریان و پژوهشگران مشغول به کار یا مطالعه در این حوزه است.


اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !