دسته محصول
سبد خرید 0
بازاریابی حرفه ای بیمه: اصول و کاربردها با رویکرد صنعت بیمه

نام محصول

بازاریابی حرفه ای بیمه: اصول و کاربردها


نام نویسنده

هاشم آقازاده-الهه بخشی زاده-مریم خلیل


نام مترجم

-

انتشارات

کتاب مهربان


سال چاپ

1394


تعداد صفحه

702


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رحلی


شابک

9786007317723


وزن

1448


پیش گفتار

-

قیمت : 43000 تومان

کتاب بازاریابی حرفه ای بیمه: اصول و کاربردها (با رویکرد صنعت بیمه ایران) به صورت یک دستنامه کاربردی بازاریابی ویژه شرکت ها، شعب، نمایندگان و کارگزاران و همچنین مدرسین و دانشجویان بیمه تدوین شده است. در این کتاب سعی شده اصول بازاریابی به همراه تجربیات عملی تشریح شود. آنچه این کتاب را متمایز می ک....
کتاب بازاریابی حرفه ای بیمه: اصول و کاربردها (با رویکرد صنعت بیمه ایران) به صورت یک دستنامه کاربردی بازاریابی ویژه شرکت ها، شعب، نمایندگان و کارگزاران و همچنین مدرسین و دانشجویان بیمه تدوین شده است.
در این کتاب سعی شده اصول بازاریابی به همراه تجربیات عملی تشریح شود. آنچه این کتاب را متمایز می کند شناسایی تفاوت های اقدامات بازاریابی برای بازیگران آن است. مباحث کتاب به گونه ای است که ضمن جامعیت، غنای علمی و ساختار نظام مند، برای تمام مخاطبان کتاب قابل درک باشد. مطالعات موردی و تمرین ها از نقاط قوت این کتاب برای کسانی است که بخواهند به صورت عملی بازاریابی را در کسب و کار خود به کار برند. بخش الکترونیک آن به عنوان نقطه قوت دیگر دارای امکانات چندی چون کاربرگ های بازاریابی برای عملیاتی کردن مفاهیم، پاورپوینت های فصول برای مخاطبان به وِیژه مدرسین، امکان برقراری ارتباط با مولفین، پرسش و پاسخ و بیان انتقادات و پیشنهادات است.


اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !