دسته محصول
سبد خرید 0
مدیریت کانال های توزیع و فروش با تاکید بر سیستم پخش مویرگی (نگرشی کاربردی)

نام محصول

مدیریت کانال های توزیع و فروش


نام نویسنده

محمد حقیقی-رضا نویدی نکو-محمود زمانی


نام مترجم

-

انتشارات

کتاب مهربان


سال چاپ

1391


تعداد صفحه

320


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786005823592


وزن

437


پیش گفتار

-

قیمت : 11000 تومان

در شرایط حاضر رقابت اصلی بین واحدهای کسب و کار، بر سر فروش محصولات است نه تولید. واحدهایی که سازمان فروش قدرتمندی در اختیار دارند و سازمان‌های فروشی که شبکه های وسیع و کانال‌های فروش قدرتمندی برای خود ایجاد نموده‌اند، تنها برندگان این بازار هستند. در شرایط حاضر رقابت اصلی بین واحدهای کسب و کار،....
در شرایط حاضر رقابت اصلی بین واحدهای کسب و کار، بر سر فروش محصولات است نه تولید. واحدهایی که سازمان فروش قدرتمندی در اختیار دارند و سازمان‌های فروشی که شبکه های وسیع و کانال‌های فروش قدرتمندی برای خود ایجاد نموده‌اند، تنها برندگان این بازار هستند.
در شرایط حاضر رقابت اصلی بین واحدهای کسب و کار، بر سر فروش محصولات است نه تولید. واحدهایی که سازمان فروش قدرتمندی در اختیار دارند و سازمان‌های فروشی که شبکه های وسیع و کانال‌های فروش قدرتمندی برای خود ایجاد نموده‌اند، تنها برندگان این بازار هستند. در نتیجه آنچه بیشتر شما را از دیگران متمایز می‌سازد، توان شما در فروش محصولات است نه تولید و ساخت محصول. اما سوال اساسی اینجاست که چگونه می توان سازمان فروش مقتدری ایجاد نمود؟ چگونه می‌توان در حالی که همه سازمان‌ها به اهمیت توانمندسازی واحد فروش خود پی برده‌اند، خود را از دیگران متمایز ساخت؟ آنچه در این کتاب به بحث پیرامون آن پرداخته میشود، پاسخ به همین سوالات است.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !