دسته محصول
سبد خرید 0
خرده فروشی در قرن 21 در قرن 21

نام محصول

خرده فروشی در قرن 21


نام نویسنده

جی دیاموند-شری لد


نام مترجم

شرکت فروشگاه های زنجیره ای اتکا

انتشارات

کتاب مهربان


سال چاپ

1391


تعداد صفحه

328


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786005823653


وزن

364


پیش گفتار

-

قیمت : 18000 تومان

این کتاب، ترجمه‌ی بخش اول خرید چاپ(ویرایش دوم، 2009 میلادی) کتاب خرده‌فروشی در قرن بیست‌و‌یکم(Retailing in the Twenty-First Century) اثر جِی دیاموند و شِری لِد می‌باشد. خرده‌فروشی به تمام کسب‌وکارهایی اطلاق می‌گردد که به‌گونه‌ای با فروش محصولات و ارائه‌ی خدمات به مشتریان نهایی در ارتباط است. در....
این کتاب، ترجمه‌ی بخش اول خرید چاپ(ویرایش دوم، 2009 میلادی) کتاب خرده‌فروشی در قرن بیست‌و‌یکم(Retailing in the Twenty-First Century) اثر جِی دیاموند و شِری لِد می‌باشد.
خرده‌فروشی به تمام کسب‌وکارهایی اطلاق می‌گردد که به‌گونه‌ای با فروش محصولات و ارائه‌ی خدمات به مشتریان نهایی در ارتباط است. در گذشته خرده‌فروشان فروشگاهی در میان مردم از محبوبیت زیادی برخوردار بودند اما در قرن بیست‌و‌یکم حضور خرده‌فروشی‌های غیرفروشگاهی و فروش محصولات از طریق بازاریابی مستقیم به صورت پستی، تلفنی، کاتالوگی و اینترنتی منجر به تغییرات زیادی در مدل‌های این کسب‌وکار شده است. در قرن بیست‌و‌یکم تنها خرده‌فروشانی که به صورت مستمر مدل‌ها، استراتژی‌ها و عملیات کسب‌وکار خود را مورد ارزیابی و اصلاح قرار می‌دهند قادر به ادامه‌ی حیات هستند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !