دسته محصول
سبد خرید 0
اجرا (EXECUION)

نام محصول

اجرا


نام نویسنده

غلامحسین خانقایی


نام مترجم

-

انتشارات

فرا


سال چاپ

1388


تعداد صفحه

342


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789647092814


وزن

750


پیش گفتار

-

قیمت : 14000 تومان

چناچه شما نحوه اجرا را ندانید، کل تلاشتان به عنوان یک رهبر،همواره کم تر از مجموع اجزای سازمان خواهد بود. چناچه شما نحوه اجرا را ندانید، کل تلاشتان به عنوان یک رهبر،همواره کم تر از مجموع اجزای سازمان خواهد بود. منظور از اجرا صرف انجام دادن یا ندادن کارها نیست، بلکه مجموعه مشخصی از رفتارها و ف....
چناچه شما نحوه اجرا را ندانید، کل تلاشتان به عنوان یک رهبر،همواره کم تر از مجموع اجزای سازمان خواهد بود.
چناچه شما نحوه اجرا را ندانید، کل تلاشتان به عنوان یک رهبر،همواره کم تر از مجموع اجزای سازمان خواهد بود.

منظور از اجرا صرف انجام دادن یا ندادن کارها نیست، بلکه مجموعه مشخصی از رفتارها و فنون است که شرکت ها برای داشتن مزیت رقابتی باید در آن ها استاد شوند.

بسیاری از رهبران کسب و کارها وقت بسیار زیادی را صرف یادگیری و ترویج اخرین فنون مدیریت می کنند، ولی ناتوانی آن ها در درک مقوله اجرا و عمل به آن، ارزش تقریبا همه آموخته ها و موعظه هایشان را خنثا می کند.

رهبران نیروآفرین با تبدیل چشم انداز خود به هدف های کوتاه مدت و تمرکز بر اجرای آن ها، چشم انداز را از اوج اسمان به زمین می آورند و آن را عملیاتی می کنند.

فرایند برنامه ریزی راهبردی مناسب، فرایندی است که در آن به نحوه اجرای راهبرد هم توجه کامل شده باشد.

راهبرد از ذهن کارکنان ناشی می شود. چناچه شرکتی دارای کارکنان مناسب باشد، به احتمال زیاد راهبردهایش با واقعیت های بازار، اقتصاد و رقابت هماهنگ خواهد بود.

شرکت دل موجودی انبار خود را بیش از هشتاد بار در سال گردش می دهد، در حالی گردش موجودی انبار رقبای آن ده تا بیست بار در سال است.

چناچه نتوانید راهبرد خود را به سادگی و رک و صریح در عرض بیست دقیقه بیان کنید، به معنای این است که فاقد یک برنامه راهبردی هستید.

رهبری بدون اجرا، ناقص و ناکاامد است.

به نظر نویسندگان، بزرگ‌ترین مسئله کسب‌وکار‌ها و مدیرعامل‌‌های امروزی این است که هدف‌‌های تعیین شده‌ی آن‌‌ها محقق نمی‌شوند، و در نتیجه با مدیرعامل‌‌های بسیاری روبه‌رو هستیم که از کار برکنار می‌شوند؛ در حالی که در گذشته بسیار موفق بوده‌اند. نویسندگان در این کتاب معنای رهبری را از نقطه‌نظر اجرایی تعریف می‌کنند. چگونه رهبری حتا در کسب موفقیت‌‌های جزئی و روزمره مالی نقش حیاتی دارد. چگونه اجرا، تعیین کننده‌ی بزرگی و عظمت شرکت است. چگونه کارکنان، راهبرد و عملیات را با هم ترکیب کنیم تا به هدف‌‌های تعیین‌شده دست یابیم؟ به عقیده‌ی نویسندگان وظیفه اصلی رهبری یک کسب‌وکار همین است؛ نه فرموله کردن یک «چشم‌انداز» و واگذار کردن اجرای آن به دیگران!

نویسندگان اظهار می‌دارند که منظور از اجرا، صِرف انجام دادن یا ندادن کارها نیست بلکه مجموعه مشخصی از رفتارها و فنون است که شرکت‌‌ها برای داشتن مزیت رقابتی، باید در آن استاد شوند. اجرا، یک آیین است که امروزه به صورت آیین حیاتی موفقیت شرکت‌‌ها درآمده ‌است.

● اجرا بزرگ‌ترین مسئله‌ی مطرح نشده‌ی جهان کسب‌وکار امروزی است. فقدان آن، بزرگ‌ترین مانع موفقیت و علت بیش‌تر ناکامی‌هایی است که به اشتباه، به گردن علل دیگر گذاشته می‌شود.

فهرست مطالب: 1- فصل اول: شکافی که هیچ‌کس از آن خبر ندارد
2- فصل دوم: تفاوت ناشی از آیین اجرا
3- فصل سوم: بلوک ساختمانی اول: رفتارهای هفت‌گانه‌ی رهبر
4- فصل چهارم: بلوک ساختمانی دوم:
5- فصل پنجم: بلوک ساختمانی سوم:
6- فصل ششم: فرایند کارکنان: ایجاد ارتباط با راهبرد و عملیات
7- فصل هفتم: فرایند راهبرد:
8- فصل هشتم: چگونه راهبرد را بازنگری کنیم

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !