دسته محصول
سبد خرید 0
بستنی‌ساز داستانی الهام‌بخش در خصوص قراردادن کیفیت به عنوان عنصر کلیدی هر اقدامی که انجام می‌گیرد

نام محصول

بستنی‌ساز


نام نویسنده

سابیر چاودهاری


نام مترجم

شمس آفاق یاوری

انتشارات

فرا


سال چاپ

1389


تعداد صفحه

132


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9789647092944


وزن

400


پیش گفتار

-

قیمت : 4100 تومان

کیفیت یک اتفاق نیست، بلکه نتیجة تلاشی عاشقانه است. نگارنده در این کتاب، در قالبی داستانی شرح فرایند بالا بردن کیفیت در یک شرکت سازندة بستنی برای خوانندگان را بیان می‌کند. وی اولین گام برای نهادینه کردن کیفیت در یک سازمان را واگذاری کار مناسب به فرد مناسب می‌داند و تاکید می‌کند هرکس که انتظار کار....
کیفیت یک اتفاق نیست، بلکه نتیجة تلاشی عاشقانه است. نگارنده در این کتاب، در قالبی داستانی شرح فرایند بالا بردن کیفیت در یک شرکت سازندة بستنی برای خوانندگان را بیان می‌کند. وی اولین گام برای نهادینه کردن کیفیت در یک سازمان را واگذاری کار مناسب به فرد مناسب می‌داند و تاکید می‌کند هرکس که انتظار کار با کیفیت از خود دارد، باید کارهایی را که از روی اجبار انجام می‌دهد، با کارهایی جایگزین کند که از انجام آنها لذت می‌برد. یکی از عواملی که کارکنان را به کارشان علاقه‌مند می‌سازد آگاهی از ارزشمند بودن آن است. زمانی فرد از کار کردنش لذت می‌برد که بداند در بهبود کیفیت زندگی دیگران نقش دارد. در کتاب می‌خوانیم که در فرآیند بهبود کیفیت تولیدات، باید اهمیت کار را برای کارکنان تشریح کنیم، به کار و نظرات آنها ارج نهیم و به آنها مسئولیت داده و همکاریشان را مورد تشویق قرار دهیم، آن‌گاه است که انجام وظایف شغلی برای کارکنان دوست داشتنی و لذت‌بخش خواهد شد.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !