دسته محصول
سبد خرید 0
شرکت‌های بزرگ، مشکلات بزرگ مجموعه‌ای از راهکارهای اجرائی در مورد مدیریت نام‌های تجاری (براساس قضیه‌های مدیریتی واقعی)

نام محصول

شرکت‌های بزرگ، مشکلات بزرگ


نام نویسنده

جک تروت


نام مترجم

میر احمد امیر شاهی

انتشارات

فرا


سال چاپ

1385


تعداد صفحه

432


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9789647092333


وزن

900


پیش گفتار

-

قیمت : 6800 تومان

در این مجموعه نویسنده مواردی از اشتباهات بزرگ شرکت‌های بزرگی چون جی ام، زیراکس، کرست، و مارکس انداسپنسر را بررسی و تحلیل کرده، ضمن برشمردن مشکلات مدیریتی آن، راه‌کارهایی عرضه می‌نمایند.
در این مجموعه نویسنده مواردی از اشتباهات بزرگ شرکت‌های بزرگی چون جی ام، زیراکس، کرست، و مارکس انداسپنسر را بررسی و تحلیل کرده، ضمن برشمردن مشکلات مدیریتی آن، راه‌کارهایی عرضه می‌نمایند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !