دسته محصول
سبد خرید 0
ایجاد یک برنامه کسب‌و‌کاری در هفت گام ساده

نام محصول

ایجاد یک برنامه کسب‌و‌کاری در هفت گام ساده


نام نویسنده

کنت اچ-بلانچارد-شیلا هولم


نام مترجم

امیر توفیقی

انتشارات

رسا


سال چاپ

1386


تعداد صفحه

176


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9789643177188


وزن

204


پیش گفتار

-

قیمت : 7800 تومان

بسیار ی از رهبران کسب و کار شیلا هولم نویسنده این کتاب را مسئول موفقیت های خود می دانند. تکنیک های او بقدری موثر بوده اند که او به نام پروفسور بهره وری معروف شده است. موفقیت های خیره کننده او در حوزه آموزش های فردی کسب و کار باعث شدند وزارت دفاع آمریکا نیز طی قراردادی از او برای آموزش کارآفرینی ....
بسیار ی از رهبران کسب و کار شیلا هولم نویسنده این کتاب را مسئول موفقیت های خود می دانند. تکنیک های او بقدری موثر بوده اند که او به نام پروفسور بهره وری معروف شده است. موفقیت های خیره کننده او در حوزه آموزش های فردی کسب و کار باعث شدند وزارت دفاع آمریکا نیز طی قراردادی از او برای آموزش کارآفرینی به مدیران صنایع هوافضای این وزارتخانه استفاده نماید. علاوه بر این او در سال 2000 به عنوان مشاور کسب و کاری سازمان ملل برگزیده شد. تا جایی که من می دانم این اولین و تنها کتابی است که قالب و ساختار ساده ای را برای ایجاد و به روز رسانی برنامه های کسب‌و کاری در تمام زمینه های مختلف در دسترس قرار می دهد. از این کتاب لذت ببرید و بدانید که این کتاب می تواند تفاوت عظیمی در میزان موفقیت کسب و کارتان به وجود آورد. کن بلانچارد استفاده از راهنمای خانم هولم در ساختاردهی اولین کسب و کارم بهترین تصمیمی بود که تا کنون گرفته ام. اگر از کمک های او استفاده نکرده بودم اکنون به جای آنکه شرکت‌مان در فهرست بورس نیویورک قراربگیرد همچنان در وضعیت سابق قرار داشت. در واقع این تکنیک های او بود که نقطه عطفی را برای شرکت ما به وجود آورد. بی کروشر, رئیس شرکت AMC

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !