دسته محصول
سبد خرید 0
تبلیغات تریزی شیوه حل خلاقانه مسائل بازاریابی و تبلیغات

نام محصول

تبلیغات تریزی


نام نویسنده

احمد روستا-علی خویه


نام مترجم

-

انتشارات

رسا


سال چاپ

1388


تعداد صفحه

80


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9789643177645


وزن

100


پیش گفتار

-

قیمت : 1600 تومان

امروزه با افزایش و رشد خصوصی‏سازی، کسب‏وکارهای کوچک و بزرگ، جهانی‏سازی و پیشرفت تکنولوژی اطلاعات، هر فرد و هر شرکتی نیاز به تبلیغ خود، شرکت، محصول و خدمت دارد. تبلیغ و شیوه‏های تبلیغ اگر با خلاقیت همراه باشد و با تکنیک‏های دیگر بازاریابی همانند روابط عمومی، فروش مستقیم، بسته‏بندی، توزیع و... ترک....
امروزه با افزایش و رشد خصوصی‏سازی، کسب‏وکارهای کوچک و بزرگ، جهانی‏سازی و پیشرفت تکنولوژی اطلاعات، هر فرد و هر شرکتی نیاز به تبلیغ خود، شرکت، محصول و خدمت دارد. تبلیغ و شیوه‏های تبلیغ اگر با خلاقیت همراه باشد و با تکنیک‏های دیگر بازاریابی همانند روابط عمومی، فروش مستقیم، بسته‏بندی، توزیع و... ترکیب شود می‏تواند موفقیت هر برند، محصول، خدمت، سازمان و شرکتی را تضمین کند. در کتاب حاضر سعی شده است تا به‏طور خلاصه کاربرد علم تریز(TRIZ) که یکی از بزرگترین و معتبرترین روش‏های خلاقیت نظام‏یافته برای حل مسائل و ایجاد خلاقیت می‏باشد در بازاریابی، تبلیغات و ارتباطات بررسی و تجزیه تحلیل شود.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !