دسته محصول
سبد خرید 0
عصر بازاریابی چگونه بازاریابی به کسب و کار جهت داده و جامعه را شکل میدهد؟

نام محصول

عصر بازاریابی


نام نویسنده

جرمی کوردی


نام مترجم

احمد روستا-فرانک صالحی

انتشارات

بازاریابی


سال چاپ

1393


تعداد صفحه

320


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786006982182


وزن

367


پیش گفتار

-

قیمت : 15000 تومان

سخن ناشر تدوین کتابهای آموزشی با هدف "تربیت و پرورش بازاریاب حرفه‌ای" مستلزم داناییهای وسیع، تجربه‌های فراوان، هنر کار تیمی، و داشتن چشم‌اندازی روشن از آینده‌ی بازاریابی است؛ یعنی آنچه در این کتاب به زیبایی و شکوه، حضوری کاملاً پررنگ دارد تا جایی‌که مسئولان به آن فخر می‌فروشند. انصافاً و صد الب....
سخن ناشر
تدوین کتابهای آموزشی با هدف "تربیت و پرورش بازاریاب حرفه‌ای" مستلزم داناییهای وسیع، تجربه‌های فراوان، هنر کار تیمی، و داشتن چشم‌اندازی روشن از آینده‌ی بازاریابی است؛ یعنی آنچه در این کتاب به زیبایی و شکوه، حضوری کاملاً پررنگ دارد تا جایی‌که مسئولان به آن فخر می‌فروشند. انصافاً و صد البته نیز افتخارآمیز، و قابل تحسین است.
مؤسسه‌ی بازاریابی انگلستان، پس از یکصد سال فعالیت آموزشی و پرورش بازاریاب حرفه‌ای و صدور گواهینامه‌های معتبر، در سال 2011 کتابی را تدوین و منتشر کرد که در آن زبدگان دانش و حرفه‌ای‌های نام‌آور بازاریابی، اندیشه‌های خود را در آمیزه‌ای با تجارب مستمر سالیان متمادی، در صفحاتی محدود تحریر کردند. خواننده با مطالعه‌ی یک کتاب به پیکره‌ای از دانش بازاریابی دست می‌یابد که گاه با صد کتاب دستیابی به آن شدنی نیست.
کتاب یا کتابهایی از این نوع در ایران کم داریم و با تسامح می‌توان گفت که اصلاً نداریم. دلیل آن نیز پرواضح است؛ چراکه پس از سالها تجربه به همراه هوشمندیها و خردورزیها، می‌توان به این دریافت رسید که بهتر است کتابی آماده‌سازی کرد که صد کتاب در یک کتاب باشد.
ما در شرکت TMBA پس از یک دهه آموزش بازاریابی و صدور گواهینامه، هنوز اندر خم یک کوچه‌ایم. گزینش کتابهای آموزشی به تشخیص خود استادان درس است، و یا جزوه و جزواتی بنا به تجربه‌های شخصی استادان تدوین می‌شود. از این رو، گزینش و انتخاب این کتاب از سوی جناب آقای دکتر احمد روستا، پدر بازاریابی ایران، برای جامعه‌ی بازاریابی یک فرصت مغتنم است که شایسته است قدردان ایشان باشیم. همچنین از سرکار خانم فرانک صالحی، دانشجوی دکتری تشکر می‌کنیم
که دکتر روستا را در ترجمه‌ی این کتاب همراهی کردند.
بنا به ضرورتهای حرفه‌ای در شرکت TMBA و نیازمندی فراوان دوره‌های آموزشی بازاریابی که عهده‌دار آن هستیم، انتشار چنین کتابهایی را با افتخار در اولویتهای انتشارات بازاریابی قرار داده‌ایم؛ به این امید که تا رسیدن به استانداردها برای تألیف و ترجمه‌ی چنین کتابهایی، ضروری است با الگوگیری از کتابهایی نظیر این کتاب، در پیشبرد بازاریابی ایران بکوشیم.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !