دسته محصول
سبد خرید 0
روان‌شناسی رنگ‌ها در بازاریابی و فروش چگونه در کسب و کارمان از رنگ‌ها استفاده کنیم

نام محصول

روان‌شناسی رنگ‌ها در بازاریابی و فروش


نام نویسنده

یوسف محمدی فر


نام مترجم

-

انتشارات

رسا


سال چاپ

1390


تعداد صفحه

146


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789643178147


وزن

258


پیش گفتار

-

قیمت : 11000 تومان

رنگ اولین و مهمترین نماد تصویری در ارتباطات است که موجب جلب توجه، جذب یا دفع مشتری می‏شود. رنگ را »فروشنده خاموش« می‏نامند که باید به‏گونه‏ای به‏کار گرفته شود که در نگاه اول، مخاطب را به خود جذب کرده و در راستای فرایند فروش به خدمت در آید. این کتاب به خواننده کمک می‏کند تا با شناخت نحوه و چگونگی....
رنگ اولین و مهمترین نماد تصویری در ارتباطات است که موجب جلب توجه، جذب یا دفع مشتری می‏شود. رنگ را »فروشنده خاموش« می‏نامند که باید به‏گونه‏ای به‏کار گرفته شود که در نگاه اول، مخاطب را به خود جذب کرده و در راستای فرایند فروش به خدمت در آید. این کتاب به خواننده کمک می‏کند تا با شناخت نحوه و چگونگی تأثیرگذاری رنگ‏ها، امکان بهره‏گیری اثربخش از آنها را فراهم آورد.
این کتاب که به منظور استفادة فعالان حوزة‌ بازاریابی و فروش تدوین یافته به موضوع روان‌شناسی رنگ‌ها و تأثیر آن در امر بازاریابی اختصاص دارد. نویسندگان در این کتاب برای تبیین موضوع، نخست به توضیح مفاهیم اولیة رنگ، اجزای آن، مفهوم بازاریابی، فلسفة آن و تقسیم‌بندی بازار و بازاریابی پرداخته است. سپس با بررسی سیستم عصبی انسان و تأثیرات روانی تعدادی از رنگ‌ها دربارة روان‌شناسی رنگ‌ها توضیح می‌دهد، آن‌گاه کارکردهای فیزیولوژی و ادراکی رنگ در امر بازاریابی را بیان و نمونه‌های کاربردی تشریح شده است. در پایان کتاب نیز چگونگی تأثیر تفاوت‌های فرهنگی بر مفاهیم بازاریابی بین‌المللی و استنباط‌شان از کابرد رنگ در این حوزه تحلیل شده است.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !