دسته محصول
سبد خرید 0
شیفته مشتری هرگز برای ایجاد یک شرکت "مشتری - محور" دیر نیست

نام محصول

شیفته مشتری


نام نویسنده

کن اچ بلانچارد-جیم بالارد-فردریک فینچ


نام مترجم

امیر توفیقی-علی محمد گودرزی

انتشارات

رسا


سال چاپ

1392


تعداد صفحه

280


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9789643176235


وزن

325


پیش گفتار

-

قیمت : 9000 تومان

در تاریخ طولانی انتشار کتاب و آثار مدیریتی، هیچ‏کس نتوانسته است به روشنی و وضوح کن‏بلانچارد، اصول مدیریت سودآور و روشنفکرانه را استخراج و تشریح کند. این بار او به همراه جیم‏بالارد و فردفینچ، بهترین کتاب در حوزه خدمات‏رسانی به مشتری‏ها، یعنی شیفته مشتری! را ارائه می‏دهد. هر چند که عنوان آن نمی‏تو....
در تاریخ طولانی انتشار کتاب و آثار مدیریتی، هیچ‏کس نتوانسته است به روشنی و وضوح کن‏بلانچارد، اصول مدیریت سودآور و روشنفکرانه را استخراج و تشریح کند. این بار او به همراه جیم‏بالارد و فردفینچ، بهترین کتاب در حوزه خدمات‏رسانی به مشتری‏ها، یعنی شیفته مشتری! را ارائه می‏دهد. هر چند که عنوان آن نمی‏تواند منعکس‏ کننده بحث‏های عمیق و پرشوری باشد که در صفحات آن مطرح شده‏اند. رهبران فرهیخته و دگراندیش می‏دانند که داشتن منافع قابل قبول و کارمندان باانگیزه، جمع‏بین نقیضین نیست و می‏توان به هر دو دست یافت.

این کتاب بیانگر این مطلب است که چگونه می‏توان از طریق داشتن نیروی کار باانگیزه و فعال به موفقیت مالی و رهبری بازار دست یافت. کن ملروز، مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره The Toro Company


اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !