دسته محصول
سبد خرید 0
مدل‌های کلیدی مدیریت -

نام محصول

مدل‌های کلیدی مدیریت


نام نویسنده

استیون تن هو


نام مترجم

علی اکبر فرهنگی-حسین صفرزاده-مهدی خادمی

انتشارات

رسا


سال چاپ

1393


تعداد صفحه

383


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789643177164


وزن

850


پیش گفتار

-

قیمت : 15000 تومان

هیچ مدیری به تنهایی قادر نخواهد بود تا تمام نیازهای پیرامون خود را به طور کامل برآورده کند. در یک سازمان به منظور دست یافتن به مدیریت اثربخش، رهبران باید تا زمانی که با یک‌دیگر فعالیت می‌کنند، هم‌چون یک تیم عمل کنند تا بتوانند بین پیچیده‌ترین و پویاترین موضوعات، تعادل ایجاد نمایند. به عقیدۀ آدیز....
هیچ مدیری به تنهایی قادر نخواهد بود تا تمام نیازهای پیرامون خود را به طور کامل برآورده کند. در یک سازمان به منظور دست یافتن به مدیریت اثربخش، رهبران باید تا زمانی که با یک‌دیگر فعالیت می‌کنند، هم‌چون یک تیم عمل کنند تا بتوانند بین پیچیده‌ترین و پویاترین موضوعات، تعادل ایجاد نمایند. به عقیدۀ آدیزس، چهار عنصر کلیدی تولید‌کننده (P)، اداره کننده (A)، کارآفرین (E) و ترکیب‌کننده (I) وجود دارند که موجب موفق بودن یک تیم می‌شوند. مدل "PAEI" یکی از مدل‌های کلیدی مدیریت است که در کتاب حاضر تشریح و کاربرد آن مطرح شده است. برخی دیگر از مدل‌های معرفی شده در کتاب عبارت‌اند از: کارت‌های امتیاز متوازن؛ الگوی بلوغ ظرفیت؛ ارزش‌های رقابتی؛ الگوی آشوب؛ نظام‌های ارزشی؛ مازلو؛ مدل رشد گریفر؛ و طراحی سناریو.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !