دسته محصول
سبد خرید 0
مدیریت نوآوری (دوجلدی) یکپارچه‌سازی تغییرات فناورانه، بازار و سازمان (جلد 1)

نام محصول

مدیریت نوآوری (دوجلدی)


نام نویسنده

جوتید-جان بست


نام مترجم

مرضیه رستمی-سیاوش ملکی فر-جواد نوری-کامران باقری-آراستی

انتشارات

رسا


سال چاپ

1394


تعداد صفحه

432


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

خشتی


شابک

9789643178604


وزن

702


پیش گفتار

-

قیمت : 58000 تومان

نوآوری یعنی ایجاد تغییر در محصولات یا خدمات و نیز در روش خلق و عرضه آنها ، با هدف پاسخگویی به بازارهای جدید و نیازهای متغیر مشتریان . انجام این تغییرات نیازمند دیدن پیوندها ، کشف فرصت‌ها و استفاده از آنها است. برای تحقیق این مهم ، بنگاه‌های اقتصادی باید از دانش ، مهارت‌های فناورانه و تجربه کافی ....
نوآوری یعنی ایجاد تغییر در محصولات یا خدمات و نیز در روش خلق و عرضه آنها ، با هدف پاسخگویی به بازارهای جدید و نیازهای متغیر مشتریان . انجام این تغییرات نیازمند دیدن پیوندها ، کشف فرصت‌ها و استفاده از آنها است. برای تحقیق این مهم ، بنگاه‌های اقتصادی باید از دانش ، مهارت‌های فناورانه و تجربه کافی در مدیریت فرآیند نوآوری برخوردار باشند . نوآوری ، نه تنها در سطح بنگاه ، که در سطح فرابنگاهی نیر اهمیت یافته و می‌رود تا به عنصری کلیدی در سیاست‌گذاری اقتصادی تبدیل شود ؛ تا آنجا که می‌نوان نوآوری را موتور پیشران اقتصاد مدرن امروز دانست . خوانندگان در این کتاب با مفهوم و فرآیند نوآوری و همچنین اسرار نوآوری موفق در بنگاه‌های اقتصادی و شبکه‌های توسعه فناوری آشنا خواهند شد . نویسندگان این کتاب ، که از پژوهشگران برجسته مدیریت نوآوری و از مشاوران نام‌آشنای شرکت‌های بزرگ بین‌المللی هستند ، توانسنه‌اند مفاهیم پیچیده را به زبانی ساده و همراه با نمونه‌های کاربردی از دنیای کسب‌وکار به علاقه‌مندان تقدیم کنند . مطالعه این کتاب نه تنها برای دانشجویان و محققین دانشگاهی بلکه برای مدیران و کارشناسان صنعت نیز توصیه می‌شود.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !