دسته محصول
سبد خرید 0
مشتری در جایگاه شریک (ایجاد روابط ماندگار)

نام محصول

مشتری در جایگاه شریک


نام نویسنده

چیپ بل


نام مترجم

غلامرضا صالحی معوا

انتشارات

رسا


سال چاپ

1395


تعداد صفحه

264


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9789643175658


وزن

311


پیش گفتار

-

قیمت : 15000 تومان

»اگر می‏خواهید خودتان را بالا بکشید، دست دیگران را نیز بگیرید« و باور داشته باشید که حیات و سود ماندگار شما در ایجاد رابطه ‏ای است دوستانه و صمیمانه با کسانی که در جستجوی رفع نیازی هستند پیش از آنکه مشتری شما باشند. »مشتری در جایگاه شریک« کتابی است که هر خواننده‏ای را شیفته خود می‏سازد و او را ر....
»اگر می‏خواهید خودتان را بالا بکشید، دست دیگران را نیز بگیرید« و باور داشته باشید که حیات و سود ماندگار شما در ایجاد رابطه ‏ای است دوستانه و صمیمانه با کسانی که در جستجوی رفع نیازی هستند پیش از آنکه مشتری شما باشند. »مشتری در جایگاه شریک« کتابی است که هر خواننده‏ای را شیفته خود می‏سازد و او را راهنمایی می‏کند که برای ارائه یک خدمت، چیزی را بر آن بیفزاید که نه با پول می‏توان آن را خرید و نه با مادیات می‏توان آن را ارزش‏گذاری کرد و آن محبوبیت و صداقت است. »مشتری در جایگاه شریک« یعنی نگرشی نو به مشتری، نگرشی بسیار فراتر و والاتر از رابطه‏ای که میان ارائه‏ دهندگان خدمات یا فروشندگان کالا با مصرف‏ کنندگان وجود دارد. این کتاب درباره توسعه نوعی وابستگی است که تعهد و وفاداری را تقویت می‏کند

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !