دسته محصول
سبد خرید 0
هفت راز موفقیت در استراتژی خدمات -

نام محصول

هفت راز موفقیت در استراتژی خدمات


نام نویسنده

جاکوب هورویتز


نام مترجم

عبدالرضا رضایی نژاد

انتشارات

رسا


سال چاپ

1388


تعداد صفحه

144


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789643175382


وزن

215


پیش گفتار

-

قیمت : 9500 تومان

"در این نوشتار، هفت راه کار و شیوه به منظور جلب رضایت مشتری، ـ با این موضوعات ـ معرفی و تشریح گردیده است ;شناخت مشتریان ;مفهوم خدمت : ارزش آفرینی مشتری پسند ;معیارهای به سازی عملکرد ;مدیریت شکایت‌های مشتری در راه افزایش سود ;وفادار سازی ;انسان‌ها منبع خدمات برجسته‌اند ;چرخ ثروت آفرینی مدیریت خدم....
"در این نوشتار، هفت راه کار و شیوه به منظور جلب رضایت مشتری، ـ با این موضوعات ـ معرفی و تشریح گردیده است ;شناخت مشتریان ;مفهوم خدمت : ارزش آفرینی مشتری پسند ;معیارهای به سازی عملکرد ;مدیریت شکایت‌های مشتری در راه افزایش سود ;وفادار سازی ;انسان‌ها منبع خدمات برجسته‌اند ;چرخ ثروت آفرینی مدیریت خدمات ."

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !