دسته محصول
سبد خرید 0
بازاریابی شبکه‌ای (7 گام برای حرفه‌ای شدن در بازاریابی شبکه‌ای)

نام محصول

بازاریابی شبکه‌ای


نام نویسنده

اریک وور


نام مترجم

مهرداد فروزنده

انتشارات

آموخته


سال چاپ

1394


تعداد صفحه

162


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786006465968


وزن

190


پیش گفتار

-

قیمت : 10000 تومان

تغییر دنیای کسب‌وکار، استفاده از شیوه‌های نوین فروش و بازاریابی را اجتناب‌ناپذیر کرده است. یکی از ‌مهم‌ترین این تغییرات، کاهش کارایی تبلیغات انبوه از یک سو و افزایش اثربخشی توصیه‌های شخصی و تبلیغات‌ دهان‌به‌دهان از سوی دیگر است. در این میان بازاریابی شبکه‌ای که مبتنی بر شبکه‌سازی، فروش مستقیم و ....
تغییر دنیای کسب‌وکار، استفاده از شیوه‌های نوین فروش و بازاریابی را اجتناب‌ناپذیر کرده است. یکی از ‌مهم‌ترین این تغییرات، کاهش کارایی تبلیغات انبوه از یک سو و افزایش اثربخشی توصیه‌های شخصی و تبلیغات‌ دهان‌به‌دهان از سوی دیگر است. در این میان بازاریابی شبکه‌ای که مبتنی بر شبکه‌سازی، فروش مستقیم و روابط تعاملی است، یکی از کارآمدترین شیوه‌های بازاریابی به شمار می‌رود.
اریک وور بدون شک یکی از موفق‌ترین افراد حوزه‌ی بازاریابی شبکه‌ای به شمار می‌رود و درآمد چشمگیر او نیز مؤید این موضوع است. وی با ۲۵ سال تلاش و تجربه‌ی مستمر و موفق در بازاریابی شبکه‌ای به یکی از چهره‌های تأثیرگذار، صاحب‌نظر و صاحب‌نام این حوزه تبدیل شده است. از این رو بر آن شدیم تا مقدمات انتشار کتاب وی را که پرفروش‌ترین کتاب بازاریابی شبکه‌ای در جهان است، فراهم آوریم.
کتاب بازاریابی شبکه‌ای شامل چکیده‌‌ای ناب و مفید از تجربیات موفق، بی‌بدیل و ارزشمند کارشناسان، صاحب‌نظران و به ویژه خود اریک وور در حوزه‌ی بازاریابی شبکه‌ای است. وی در این اثر به خوبی هر آنچه را که برای موفقیت یک فرد در بازاریابی شبکه‌ای نیاز است، یکجا و نظام‌یافته به مخاطب عرضه کرده است.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !