دسته محصول
سبد خرید 0
بازاریابی و مدیریت بازار (با نگرش مدرن)

نام محصول

بازاریابی و مدیریت بازار


نام نویسنده

مهرداد علی پور


نام مترجم

-

انتشارات

مهکامه


سال چاپ

1391


تعداد صفحه

510


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786006109367


وزن

735


پیش گفتار

-

قیمت : 22000 تومان

"کتاب مشتمل است بر : دیدگاه‌های نظری و مثال‌های عملی در زمینه بازاریابی، نیز مباحثی درباره ارتباط بین سازمان و بازار .دانشجویان مقاطع مختلف رشته‌های مدیریت و اقتصاد بازرگانی کتاب را با این مولفه‌ها مطالعه می‌کنند : ((آشنایی با بازاریابی و مدیریت بازار))، ((سیستم بازاریابی و محیط بازار))، ((بازار....
"کتاب مشتمل است بر : دیدگاه‌های نظری و مثال‌های عملی در زمینه بازاریابی، نیز مباحثی درباره ارتباط بین سازمان و بازار .دانشجویان مقاطع مختلف رشته‌های مدیریت و اقتصاد بازرگانی کتاب را با این مولفه‌ها مطالعه می‌کنند : ((آشنایی با بازاریابی و مدیریت بازار))، ((سیستم بازاریابی و محیط بازار))، ((بازار مصرف کننده و رفتار خرید))، ((بازراهای صنعتی))، ((سیستم‌های اطلاعات بازاریابی))، ((برنامه‌ریزی راهبردی بازاریابی))، ((تعیین راهبردهای بازاریابی))، ((ابزار برنامه‌ریزی راهبردی بازاریابی))، ((طراحی و توسعه محصولات))، ((راهبردهای ترکیب محصولات و مارک تجاری))، ((بسته‌بندی محصولات))، ((کانال‌های توزیع محصولات))، ((مفاهیم قیمت‌گذاری))، ((برنامه‌ریزی برای ترویج کالا)) و ((ابزار ترویج کالا)) ."

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !