دسته محصول
سبد خرید 0
مدیریت اخلاق حرفه ای برای مدیران سازمان‌های دولتی و خصوصی

نام محصول

مدیریت اخلاق حرفه ای


نام نویسنده

دونالد سی منزل


نام مترجم

سید علی اکبر احمدی-مژگان سیاهکلرودی-امیر نیکزاد

انتشارات

مهکامه


سال چاپ

1391


تعداد صفحه

198


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789642827350


وزن

315


پیش گفتار

-

قیمت : 5500 تومان

مدیریت اصول اخلاقی، موضوعی مهم در جهان است. سازمان ملل با ترغیب کشورها نسبت به لحاظ نمودن اصول اخلاقی و صداقت در امر حاکمیتی خود، پرچمدار این نهضت به حساب می آید. کمترین تردیدی نسبت به این مطلب وجود ندارد که فساد در جهان، مانعی بر سر راه اصول اخلاقی در زمینة ارائة خدمات عمومی و به تبع آن، توافقا....
مدیریت اصول اخلاقی، موضوعی مهم در جهان است. سازمان ملل با ترغیب کشورها نسبت به لحاظ نمودن اصول اخلاقی و صداقت در امر حاکمیتی خود، پرچمدار این نهضت به حساب می آید. کمترین تردیدی نسبت به این مطلب وجود ندارد که فساد در جهان، مانعی بر سر راه اصول اخلاقی در زمینة ارائة خدمات عمومی و به تبع آن، توافقات بین المللی دربارة پذیرش راهبردهای موثر در رابطة مدیریت این اصول به شمار می آید. در هر حال سازمانهایی که اصول اخلاقی در آنها رعایت میشود، در تمامی ابعاد کاری خود موفقتر از شرکتهای غیراخلاقی عمل میکنند. در کتاب حاضر، از چشم انداز مدیریت دولتی به ایجاد سازمانهای اخلاقی و بااصالت نگریسته میشود. بدینترتیب در این کتاب، نخست مقدمه ای بر مدیریت اخلاق ارائه میشود، سپس، به موضوع محیطهای قانونی و اداری در ایالات متحده آمریکا پرداخته میشود. پس از آن، به توصیف و ارزیابی ابزارهای موجود و در اختیار مجریان منتخب و همچنین متعهد به ساخت سازمانهای اخلاقی نظیر: آموزش اخلاقی، ممیزی، نظامنامه و سوگندنامه اشاره میگردد. مدیریت اخلاق در دولت «تلفیقی»، مدیریت اخلاق در حوزة بین الملل با تمرکز بر اروپا و آسیا و نیز چالشهای فراسوی شهروندان و مجریان دولتی و پایبندی به منش اداری از جمله مباحث دیگر کتاب است.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !