دسته محصول
سبد خرید 0
طرح بازاریابی چگونه یک طرح بازاریابی بنویسیم؟

نام محصول

طرح بازاریابی


نام نویسنده

ویلیام کوهن


نام مترجم

محمدرضا علوی علویجه-علی محمد قلی ها

انتشارات

مهکامه


سال چاپ

1389


تعداد صفحه

262


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789642827527


وزن

395


پیش گفتار

-

قیمت : 10000 تومان

این کتاب، از سویی، راهنمایی کاربردی، برای کارشناسان، مدیران و سرمایه‌گذاران، در حوزه‌های مرتبط و از سوی دیگر، کتابی برای درک بهتر مفاهیم حوزة بازاریابی برای محققین مدیریت بازرگانی است. کتاب مشتمل بر سه بخش است. در بخش نخست به اختصار، عوامل تشکیل‌دهندة بازاریابی و نحوة تهیه و تدوین آنها توضیح داد....
این کتاب، از سویی، راهنمایی کاربردی، برای کارشناسان، مدیران و سرمایه‌گذاران، در حوزه‌های مرتبط و از سوی دیگر، کتابی برای درک بهتر مفاهیم حوزة بازاریابی برای محققین مدیریت بازرگانی است. کتاب مشتمل بر سه بخش است. در بخش نخست به اختصار، عوامل تشکیل‌دهندة بازاریابی و نحوة تهیه و تدوین آنها توضیح داده شده است. در بخش دوم، با توجه به مطالب بخش اول، مثالی ارائه‌شده و در بخش پایانی، کاربرگ‌هایی، برای عملیاتی نمودن فرآیند تدوین طرح بازاریابی، ارائه گردیده است.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !