دسته محصول
سبد خرید 0
استراتژی بازاریابی بین‌الملل -

نام محصول

استراتژی بازاریابی بین‌الملل


نام نویسنده

سید محمد اعرابی-نبی الله دهقان


نام مترجم

-

انتشارات

مهکامه


سال چاپ

1393


تعداد صفحه

210


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789642827589


وزن

315


پیش گفتار

-

قیمت : 9200 تومان

, "سیستم بازاریابی بین‌الملل یکی از سیستم‌های اصلی شرکت‌های بین‌المللی است که باید با زیرسیستم‌های خودش (هماهنگی درونی) و با سطوح بالا‌دست و سیستم‌های هم‌تراز خودش (هماهنگی بیرونی) داشته باشد تا عملکردش افزایش یابد. بنابراین توفیق در این زمینه مستلزم آگاهی، داشتن مهارت بازاریابی بین‌الملل است. ک....
, "سیستم بازاریابی بین‌الملل یکی از سیستم‌های اصلی شرکت‌های بین‌المللی است که باید با زیرسیستم‌های خودش (هماهنگی درونی) و با سطوح بالا‌دست و سیستم‌های هم‌تراز خودش (هماهنگی بیرونی) داشته باشد تا عملکردش افزایش یابد. بنابراین توفیق در این زمینه مستلزم آگاهی، داشتن مهارت بازاریابی بین‌الملل است. کانون اصلی کتاب حاضر هماهنگی و یکپارچگی استراتژی و فعالیت‌های بازاریابی بین‌الملل است. مقدمه‌ای بر بازاریابی بین‌الملل، تبیین نگرش استراتژیک، هماهنگی استراتژیک و نقاط مرجع استراتژیک بازاریابی بین‌الملل مباحث بخش اول تا چهارم است. در فصل پنجم تا هشتم به ترتیب استراژی‌های سیستم بازاریابی بین‌الملل، استراتژی زیرسیستم‌ انتخاب بازار بین‌الملل، استراتژی زیرسیستم ورود به بازار بین‌الملل، استراتژی‌های زیرسیستم آمیخته بازاریابی بین‌الملل تبیین می‌شود. در فصل نهم یک نمونه موردی مربوط به شرکت‌های صادرکننده خدمات فنی و مهندسی ایران آورده شده است."

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !