دسته محصول
سبد خرید 0
تئوری بازاریابی رویکردی تاریخی - اجتماعی

نام محصول

تئوری بازاریابی


نام نویسنده

ماریوس کالودیک


نام مترجم

سید محمد اعرابی-محمد آزادی

انتشارات

مهکامه


سال چاپ

1390


تعداد صفحه

244


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789642827718


وزن

370


پیش گفتار

-

قیمت : 11500 تومان

"کتاب حاضر، برگزیده‌ی کلیاتی است درباره‌ی برنامه‌ تبلیغات شفاهی؛ اعم از تحقیقات انجام یافته، برنامه‌های عملی و سمینارهایی در این خصوص که مباحثی از این دست را شامل می‌شود: "شیوه‌ شفاهی در برابر تبلیغات سنتی و روابط عمومی"، "علت نتیجه‌بخش بودن تبلیغات شفاهی"، "برنامه‌ی شفاهی معکوس"، "ارزیابی تبلیغ....
"کتاب حاضر، برگزیده‌ی کلیاتی است درباره‌ی برنامه‌ تبلیغات شفاهی؛ اعم از تحقیقات انجام یافته، برنامه‌های عملی و سمینارهایی در این خصوص که مباحثی از این دست را شامل می‌شود: "شیوه‌ شفاهی در برابر تبلیغات سنتی و روابط عمومی"، "علت نتیجه‌بخش بودن تبلیغات شفاهی"، "برنامه‌ی شفاهی معکوس"، "ارزیابی تبلیغات شفاهی"، "انگیزه‌های اصلی برای تبلیغات شفاهی"، "برنامه‌های شفاهی جعلی"، "چگونگی ساخت برنامه‌های شفاهی" و "فنون تبلیغات شفاهی"."

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !