دسته محصول
سبد خرید 0
برند در بازاریابی گردشگری بررسی یک تجربه پژوهشی در زمینه نام تجاری (برند) در بازاریابی گردشگری: نمونه موردی کشور فنلاند

نام محصول

برند در بازاریابی گردشگری


نام نویسنده

کارولین وینتر


نام مترجم

محمود رحمانی-تهمینه دانیالی

انتشارات

مهکامه


سال چاپ

1392


تعداد صفحه

128


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789642827831


وزن

400


پیش گفتار

-

قیمت : 9000 تومان

برند در بازاریابی گردشگری بررسی یک تجربه پژوهشی در زمینه نام تجاری (برند) در بازاریابی گردشگری امروزه ارتباطات بیشترین نقش را در برقراری روابط و ارائه اطلاعات دارد، توزیع زمانی مکانی اطلاعات و تنظیمک آن از طریق شیوه های گوناگون امکان پذیر است، ارزش آفرینی و هویت یابی ها و یا هویت سازی ها نیز از....
برند در بازاریابی گردشگری بررسی یک تجربه پژوهشی در زمینه نام تجاری (برند) در بازاریابی گردشگری
امروزه ارتباطات بیشترین نقش را در برقراری روابط و ارائه اطلاعات دارد، توزیع زمانی مکانی اطلاعات و تنظیمک آن از طریق شیوه های گوناگون امکان پذیر است، ارزش آفرینی و هویت یابی ها و یا هویت سازی ها نیز از طریق ارتباطات صورت می گیرد. اما اینکه چگونه از شیوه های ارتباطی بهره برداری نمائیم موضوعی است که خود بحث مفصلی است، در این راستا برندسازی از انواع روش های ارتباطی است که بیشتر در امور تجارت یعنی در معرفی کالا و یا در شناسائی فضا یا مکان ها در شرایط غیر رقابت و رقابت معمول است.
از آنجا که در گردشگری جاذبه ها هویت زمانی مکانی دارند و کلیه برنامه های این فعالیت اعم از میهمان و میزبان در راستای شناسائی جاذبه ها صورت می گیرد لذا انتخاب و آفرینش جاذبه های محیطی اعم از طبیعی یا انسانی به لحاظ اهمیت در الویت های تبلیغاتی قرار می گیرد و نوآوری ها در این زمینه از ارزش های فوق العاده ای برخوردار است.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !