دسته محصول
سبد خرید 0
بازارشناسی پیشرفته -

نام محصول

بازارشناسی پیشرفته


نام نویسنده

آذر کفاش پور


نام مترجم

-

انتشارات

واژگان خرد


سال چاپ

1394


تعداد صفحه

320


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789648931792


وزن

460


پیش گفتار

-

قیمت : 11000 تومان

در کتاب حاضر، مؤلف به معرفی و تشریح بازار شناسی پیشرفته می‌پردازد. مؤلف در فصل اول کتاب، انواع بازار را بسیار گسترده‌تر از قبل، مطابق با نیازهای روز، مورد بررسی قرار می‌دهد و در فصل دوم نیز ارکان بازار و پنج رکن بستر، شرکت، رقیب، مشارکت‌کنندگان و مشتری تغییری یافته را بیان می‌کند. وی در این بخش ....
در کتاب حاضر، مؤلف به معرفی و تشریح بازار شناسی پیشرفته می‌پردازد. مؤلف در فصل اول کتاب، انواع بازار را بسیار گسترده‌تر از قبل، مطابق با نیازهای روز، مورد بررسی قرار می‌دهد و در فصل دوم نیز ارکان بازار و پنج رکن بستر، شرکت، رقیب، مشارکت‌کنندگان و مشتری تغییری یافته را بیان می‌کند. وی در این بخش از کتاب تدابیر مربوط به مشتری و رقیب را نیز مورد بازنگری جدی قرار می‌دهد. همچنین مشارکت‌کنندگان را نیز به ارکان بازار اضافه می‌کند. این کتاب برای این طراحی شده است تا دانشجویان و دست‌اندرکاران بازار بتوانند در چارچوب این ارکان، به برنامه‌ریزی برای انطباق و تأثیرگذاری بر موج‌های تغییری در بازار بپردازند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !