دسته محصول
سبد خرید 0
مدیریت جهانی -

نام محصول

مدیریت جهانی


نام نویسنده

اندی بروس-مارتین شروینگتون-ربه کا تی-رابرت هولدن-جان اتین-کن لانگدن-کریستنیا آربورون-روی جانسون-جورج بولدون-جان سی مور-بن رن شاو-ترنس بریک-موی علی


نام مترجم

سید کاظم بنی هاشمی

انتشارات

نسل نواندیش


سال چاپ

1386


تعداد صفحه

136


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9789644120954


وزن

125


پیش گفتار

-

قیمت : 1900 تومان

سازمان‌ها در گوشه و کنار جهان، در حال عبور از بازارهای داخلی برای تبدیل شدن به بازیگران بین‌المللی هستند. این امر، نه تنها تجارت مربوط به آن‌ها را تحت فشار قرار داده، بلکه به عنوان مساله‌ای مهم برای مدیران شاغل در عرصه‌ی مرزهای فرهنگی و جغرافیایی مطرح است. نگارندگان در این کتاب به مخاطب، چگونگی ....
سازمان‌ها در گوشه و کنار جهان، در حال عبور از بازارهای داخلی برای تبدیل شدن به بازیگران بین‌المللی هستند. این امر، نه تنها تجارت مربوط به آن‌ها را تحت فشار قرار داده، بلکه به عنوان مساله‌ای مهم برای مدیران شاغل در عرصه‌ی مرزهای فرهنگی و جغرافیایی مطرح است. نگارندگان در این کتاب به مخاطب، چگونگی موفقیت در امر مدیریت در جهان امروز را می‌آموزند. این نوع مدیریت، رویکرد و روش‌های مشخصی را برای کمک به خواننده برای اداره‌ی جهانی شبکه و تیم‌ها فراهم و مهارت‌های مورد نیاز برای مواجهه با فرهنگ‌های مختلف را بررسی می‌کند. راهنمایی‌های عملی، شامل 101 نکته‌ی کلیدی کوتاه، به خواننده در دست‌یابی به بهترین نتایج برای خویش و همکارانش یاری می‌رساند. سرانجام، پرسش‌نامه‌ی ارزشیابی، مخاطب را قادر به ارزیابی و بهبود مهارت‌های مدیریت جهانی می‌کند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !