اکنون دنیا به طور کلی جدید و متفاوت شده و دیدگاههای جدیدی برای موفقیت در بازار امروز لازم است. کار کردن همانند قدیم، ما را به جایی به ویژه شرکتهای بزرگ نخواهد رساند. چرا که فروش به شرکتهای بزرگ به راستی سخت است و به نظر میرسد شرکتهای بزرگ برج و باروهای نفوذناپذیری در اطرافشان برای جلوگیری ....
اکنون دنیا به طور کلی جدید و متفاوت شده و دیدگاههای جدیدی برای موفقیت در بازار امروز لازم است. کار کردن همانند قدیم، ما را به جایی به ویژه شرکتهای بزرگ نخواهد رساند. چرا که فروش به شرکتهای بزرگ به راستی سخت است و به نظر میرسد شرکتهای بزرگ برج و باروهای نفوذناپذیری در اطرافشان برای جلوگیری از ورود ما نصب کردهاند. نکتۀ مهم این است که بدانیم چهچیزی باعث جلب توجه تصمیمگیرندگان شرکتهای بزرگ میشود. کتاب حاضر در زمینۀ فروشندگی نگاشته شده و حاوی مطالبی در زمینۀ پذیرش چالش، داد و ستد با شرکتهای بزرگ، مدیران شرکتهای بزرگ، ارزش طرحهای پیشنهادی، شناسایی تصمیمگیرندگان کلیدی شرکتها، غلبه بر موانع و... است.