دسته محصول
سبد خرید 0
فروش از راه دور [مجموعه کتاب های تجارت جهانی/5]

نام محصول

فروش از راه دور


نام نویسنده

استیفن شیفمن


نام مترجم

محمد ابراهیم گوهریان-لیدا نوری

انتشارات

نسل نواندیش


سال چاپ

1391


تعداد صفحه

217


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9789644126703


وزن

300


پیش گفتار

-

قیمت : 5700 تومان

تجارت جهانی، شاهراه یادگیری است. اقتصادها با روی آوردن به تجارت، سیاست بارزتری را دنبال می‌کنند که اجازۀ تبادل اطلاعات و انتقال و جذب دانش علمی و فنی موجود در پیشروترین مرزهای جهان را به آن‌ها می‌دهد. این مساله به ویژه در دورۀ اخیر اقتصاد جهانی برجسته‌تر به چشم می‌خورد. فن‌آوری‌های جدید، روش‌های....
تجارت جهانی، شاهراه یادگیری است. اقتصادها با روی آوردن به تجارت، سیاست بارزتری را دنبال می‌کنند که اجازۀ تبادل اطلاعات و انتقال و جذب دانش علمی و فنی موجود در پیشروترین مرزهای جهان را به آن‌ها می‌دهد. این مساله به ویژه در دورۀ اخیر اقتصاد جهانی برجسته‌تر به چشم می‌خورد. فن‌آوری‌های جدید، روش‌های ارتباطی پیشرفته و اینترنت، همگی راه‌های برقراری ارتباط با یک‌دیگر را دگرگون کرده‌اند. نگارنده در کتاب حاضر برخی از مهم‌ترین این تحولات را منعکس می‌کند و نگرش خواننده را نسبت به چگونگی کاربرد موثرتر تلفن برای حفظ و گسترش تعداد مشتریان بهبود خواهد بخشید. اگرچه تلفن سهم عمده‌ای در تجارت جهانی دارد ولی هنوز هم "مزاحم" تلقی می‌شود. با توجه به شمار کثیری از نامه‌های الکترونیکی و پیغام‌های صوتی که همۀ ما دریافت می‌کنیم تعجبی ندارد که بسیاری از بازرگانان احساس می‌کنند رسیدگی به این تعداد زیاد پیام در طول یک روز کاری طاقت‌فرساست. نگارنده به خواننده نشان می‌دهد که چگونه از میان شلوغی دنیای فروش امروزی میان‌بر بزند و در یکایک مخاطبان تلفنی خود حس ضرورت را القا کند. چهار مرحلۀ روند فروش تلفنی، ده ویژگی فروشندگانی که در سطح جهانی هستند، بازاریابی بازدارنده، مهارت پیغام گذاشتن، مهارت تماس مجدد گرفتن، و فراز و نشیب‌های فروش، پاره‌ای از موضوعات کتاب هستند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !